نظری:

برخورد با دستفروش ری، هماهنگ شده بود

عضو شورای شهر تهران گفت: پیش بینی بنده این است که برخورد با دستفروش کاملا براساس هماهنگی با کسانی است که قبلا در مدیریت شهری مسئولیت داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: در طول سه سال و نیم اخیر تلاش کردیم فضای مربوط به دستفروشان را کنترل کنیم و اتفاقی ناخوشایند هم در این چندسال رخ نداد.

وی ادامه داد: اما هفته گذشته برخلاف رویکرد شورای پنجم، شاهد برخورد با دستفروشان بودیم و پیش بینی بنده این است که اتفاق رخ داده کاملا براساس هماهنگی با کسانی است که قبلا در مدیریت شهری مسئولیت داشته‌اند و امروز دستشان از این مدیریت کوتاه است و می‌خواهند به صندلی‌ها برگردند.

وی اضافه کرد: به محض اینکه گزارش تحقیق و تفحص در صحن شورا مطرح شد، تخریب علیه بعضی از اعضای شورا شروع شد و اتفاقاتی رخ داد که در طول سه سال و نیم گذشته سابقه نداشته و همینطور در بعضی از ستاد‌های انتخاباتی منتسب به اصولگرایان متاسفانه مطرح شد که ما به دنبال تخریب شورای چهارم هستیم.

نظری تصریح کرد: این با رفتار برخی از مدیران فعلی شهرداری که با وجود اطلاع شخص شهردار تهران همچنان دارند فعالیت می‌کنند و این دست تخریب‌ها را علیه مدیریت شهری دوره پنجم رقم می‌زنند اصلا جای پذیرش ندارد.

عضو شورای شهر تهران گفت: به شهردار تهران تذکر می‌دهم که نسبت به رفتار مدیران  دقت بیشتری داشته باشد و آن چیزی که اتفاق می‌افتد و در تقابل و تمایز با رویکرد مدیریت شهری در دوره پنجم بوده را به هیچ وجه نسبت به آن اغماض نکند و به جای عافیت طلبی و به جای اینکه بخواهد این چند صباح را هم با آرامش موردنظر خودش طی کند، تلاش کند تا بهتر مجموعه شهرداری را اداره کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، دست فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار