وزیر بهداشت وارد مشهد شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با استقبال استاندار خراسان رضوی وارد مشهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای سفری سه روزه به چند شهرستانِ خراسان رضوی  وارد مشهد شد.

 دکتر نمکی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی شرکت می‌کند تا از نزدیک در جریان روند اقدامات پیشگیرانه و درمانی بیماران کرونا در این استان قرار گیرد.

وزیر بهداشت همچنین به زیارت حرم مطهر امام رضا مشرف می شود  و با تولیت آستان قدس رضوی دیدار خواهد کرد.

او در ادامه برنامه‌های این سفر از عصر امروز با همراهی محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی سفر به شهرستان‌های سبزوار و نیشابور را  آغاز می‌کند.


بیشتر بخوانید


شرکت در نشست ستاد منطقه‌ای مقابله با کرونا در شهرستان سبزوار، حضور در مراسم پویش ره سلامت در نیشابور همزمان با بزرگداشت روز حکیم عمر خیام نیشابوری و بهره‌برداری از چندین پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های نیشابور و سبزوار از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر هستند.

سفر دکتر نمکی به خراسان رضوی در شرایطی صورت گرفته که این استان ظرف دو روز اخیر بر اساس آخرین رنگ‌بندی نرم‌افزار ماسک از وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا خارج شده است.

همچنین هیچ یک از شهرستان‌های ۳۳ گانه خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار ندارد. شهرستان‌های نیشابور، چناران، کاشمر و گناباد که پیش از این در وضعیت قرمز کرونا داشتند با کاهش تعداد مبتلایان هم‌اینک در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

بر این اساس هم‌اکنون شهرستان‌های درگز، قوچان، بینالود، مشهد، تربت‌حیدریه، چناران، کاشمر، سرخس، سبزوار، گناباد و نیشابور در خراسان رضوی وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان وضعیت زرد شیوع کرونا را تجربه می‌کنند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار