بهره مندی بیش از ۳ هزار بیمار خاص و صعب العلاج از خدمات حمایتی کمیته امداد خراسان جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی از ارائه خدمات حمایتی و درمانی به ۳ هزار و ۷۰ بیمار صعب العلاج و خاص در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: هم اکنون توسط کمیته امداد به ۳ هزار و ۷۰ بیمار صعب العلاج و خاص خدمات حمایتی از جمله امور درمانی و بیمه ای ارائه می شود.

او افزود: با هدف حمایت از مددجویان تحت حمایت، با برنامه ریزی های صورت گرفته، هزینه های درمانی بیماران سرطانی و شیمی درمانی تا ۱۰۰ درصد در بخش بستری و در بحث هزینه های دارو تا ۹۵ درصد تامین می شود.

حسینی گفت: با هدف بهبود هر چه سریعتر این مددجویان به آنان کمک های مختلفی از قبیل سبد غذائی و هزینه های ایاب و ذهاب ارائه می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تسهیل در ارائه ی بهتر خدمات درمانی به بیماران خاص و صعب العلاج، اطلاعات کلیه بیماران در سامانه ی"سبا" ثبت و برای شناسایی به افراد فوق کارت ویژه داده شده که از مراکز درمانی منتخب می توانند بصورت رایگان خدمات دریافت کنند.

او ادامه داد: خیرین برای کمک به بیماران صعب العلاج می توانند در قالب طرح شفا، این بیماران نیازمند را مورد حمایت قرار دهند.

حسینی بیان کرد: پارسال بیش از ۱۱ میلیارد ریال برای پرداخت فرانشیز دارو و کمک به تجهیزات بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هزینه شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.