تجلیل از استادان و دانشجویان برتر دانشگاه سمنان

آئین سنا (بزرگداشت مقام شامخ معلم) و آئین ناب (نکوداشت استعداد‌های برتر) در دانشگاه سمنان و در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان در این مراسم اظهار امیدواری کرد: با انجام واکسیناسیون، کلاس‌های دانشگاه به صورت حضوری برگزار شود.

رئیس دانشگاه سمنان همچنین بر ماموریت گرا کردن دانشگاه‌ها، تقویت دوره‌های پسا دکتری، مهارت آموزی به دانشجویان و تاسیس شرکت‌های دانشگاهی در پارک علم و فناوری تاکید کرد.

علی خاکی صدیق معاون وزیر علوم، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و حجت الاسلام حسین ذوالفقاری لقب مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان مهمانان مجازی این آیین بودند و درباره لزوم توسعه زیر ساخت‌های آموزش‌های مجازی الکترونیکی و حفظ روحیه امید و نشاط در محیط علمی و تحقیقاتی تاکید کردند.

فرشاد ورامینیان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان هم در این آئین گفت: هم اکنون ۳۶۸ عضو هیات علمی در دانشگاه سمنان مشغول فعالیت علمی هستند.

در این آئین ضمن قدردانی از ۸۰ استاد دانشگاه و ۳۰ دانشجوی برتر مقطع کارشناسی، از منشور اخلاق آموزش و جایزه استاد فقید دانشگاه سمنان مرحومه دکتر عصمت اسماعیلی رونمایی شد.

تجلیل از برندگان جایزه انتخاب (وفاداری)، منتخبان رده‌های طلایی، نقره‌ای و برنزی طرح راد و نیز برندگان جایزه شادروان مهندس رمضان علی حاجی قربانی از دیگر بخش‌های این آئین بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.