ائمه جمعه کرمان اعمال رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در محکومیت اعمال رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در محکومیت اعمال رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده:

نیک می‌دانید که " ارض مقدس" فلسطین و مسجد"الاقصی" که مفتخر به ندای آسمانی " بارکنا حوله" است، پس از سال‌ها غربت و تنهایی و مقاومت در برابر جنایات و تخریب و بیرحمی دشمن و تحمل رنج آور تفرقه و سکوت و تطبیع و بی عملی مسلمین و نخبگان و دولتمردان بلاد اسلامی؛ این روز‌ها در شرایطی حساس و سرنوشت ساز به سر می برد.

سکوت جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در برابرحملات بیرحمانه غاصبان خبیث قدس و بی اعتنایی آنان، اگر چه جای تعجب ندارد، اما موجب تأسف بسیار است.

تعجب صدچندان اما؛ از برخی دولت‌ها و سازمان‌ها و مجامع بین المللی اسلامی است که در برابر این جنایات و قساوت‌های بی نظیر، به صدور بیانیه‌هایی خنثی و تأسف لسانی اکتفا کرده و ازهرگونه اقدام مؤثر و عملی برای پایان این جنگ افروزی‌های غاصبان قدس و فلسطین، دریغ ورزیده اند.

آزادی قدس و اخراج ذلت بار صهیونیست‌های غاصب و سپردن سرنوشت این کشور عزیز به دست انتخاب همگانی مردم این سرزمین، چنانکه رهبر حکیم انقلاب اسلامی، امام سیدعلی خامنه‌ای فرموده اند، می‌تواند و باید به عنوان محور وحدت و هم افزایی جهان اسلام و علمای بلاد و مشاعل هدایت ناس، مطرح شده و موجب تحول و دگرگونی موازنه اقتدار، به نفع کشور‌های اسلامی گردد. تمام هراس استکبار جهانی نیز از روز جهانی قدس، این یادگار امام خمینی کبیر، به همین دلیل است.

ما ائمه جمعه ایران اسلامی، ضمن محکومیت جنایات کم سابقه دشمنان عزت و عظمت مسلمانان و تقبیح حمایت آمریکا و استکبار جهانی از آن، مراتب حمایت همه جانبه علمای دینی و مردم مقاوم ایران را از مردم عزیز و شریف فلسطین و جهاد یکپارچه و متلاحِم آنان و مجاهدان سرافراز مقاومت اسلامی آن دیار مبارک اعلام کرده و همه شما عزیزان را به اعلام انزجار و محکومیت لسانی و عملی درخطبه‌های نمازجمعه و در همه فرصت‌های ممکن، دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار