نوازی: تیم پدیده به دنبال پیروزی برابر گل گهر است

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره بازی تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در نشست خبری قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی را مقابل گل‌گهر داریم. هر ۲ تیم در هفته گذشته بازی خوبی  را به نمایش گذاشتند با این تفاوت که تیم گل‌گهر توانست ذوب‌آهن را شکست دهد، اما متاسفانه تیم ما در بازی خارج از خانه در اراک نتوانست نتیجه خوبی را کسب کند.

او ادامه داد: تعطیلی مسابقات و بازی نکردن در لیگ برتر دلیل شکست  تیم ما مقابل آلومینیوم بود و متاسفانه نتوانستیم عملکرد خوبی را داشته باشیم و درمجموع روی یک اشتباه گل دریافت کردیم و بازی را واگذار کردیم.

او تصریح کرد: برای بازی فردا مقابل گل‌گهر تمام تلاش خود را خواهیم کرد که شکست مقابل آلومینیوم را جبران کنیم و با توجه به امتیاز میزبانی  به دنبال کسب ۳ امتیاز این مسابقه هستیم.

تیم گل گهر حریف دست و پابسته ای نیست 

نوازی خاطرنشان کرد: گل‌گهر تیم دست‌ و پا بسته‌ای نیست و مربی باتجربه‌ای در اختیار دارد، اما با این‌ حال اعتقاد دارم اگر بازیکنان شرایط خوبی را داشته باشند می‌توانیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

مربی تیم فوتبال پدیده بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط سختی در انتهای جدول داریم،  اگر بتوانیم با پیروزی این مسابقه را به پایان برسانیم می‌توانیم شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.

با پشتکار و همدلی می توانیم برنده بازی با گل گهر شویم 

او درباره مصدومان و محرومان تیمش در این بازی گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار داریم و هیچ مصدوم و محرومی برای بازی فردا نداریم و امیدوارم بازیکنان نکات کادر فنی را در زمین پیاده کنند و عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

نوازی تصریح کرد: به تمام بازیکنان اعتماد و اعتقاد داریم و اگر بتوانیم پشتکار و همدلی در زمین داشته باشیم  می‌توانیم برنده بازی شویم.

او خاطر نشان کرد: جا دارد تشکر ویژه‌ای از هواداران داشته باشیم که بعد از بازی هفته گذشته حمایت خوبی را از تیم انجام دادند و امیدوارم با پیروزی در این بازی شکست هفته گذشته را جبران کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار