رییس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شد

طی حکمی از سوی آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضاییه، منصور بلاغی اینالو به سمت رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی حکمی از سوی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست قوه قضاییه، منصور بلاغی اینالو، رییس شعبه ۱۰۲ کیفری  ۲ شهرستان سیرجان به سمت رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر منصوب شد.

در متن این حکم از سوی آیت الله رئیسی آمده است:

امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید. 

آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضایی رابر روز شنبه اول خردادماه با حضور  یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان و معاونان وی، امام جمعه رابر، فرماندار رابر و نماینده مردم شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در رابر برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات محمد جعفری، رئیس سابق حوزه قضایی شهرستان رابُر  قدرانی می شود. 

 طی حکمی از سوی  آیت الله ئیسی، رئیس قوه قضاییه، جعفری به سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان منصوب شده است.

انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه‌های قضایی سراسر کشور با امضای شخص آیت الله رئیسی، رییس قوه قضاییه صورت می‌گیرد.

 بلاغی اینالو از سال ۱۳۹۲ وارد دستگاه قضایی شده است و در سمت‌های دادیار شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهربابک، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک و از سال ۱۳۹۵ به عنوان رییس شعبه ۱۰۲ کیفری ۲ شهرستان سیرجان به شهروندان خدمت کرده است.

بلاغی اینالو دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه علوم قضایی تهران است و هم اکنون در مقطع دکتری در دانشگاه شیراز درحال تحصیل هست. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار