افرادی که روح خود را به شیطان فروختند + تصاویر

در دنیا افراد مشهوری هستند که یک شبِ به ثروت یا شهرتی دست پیدا کردند که مردم شایعاتی مبنی بر ارتباط آن‌ها با شیطان برای رسیدن به جایگاه بالاتر مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ووندر لیست؛ آیا تا به حال اصطلاح معامله با شیطان را شنیده اید؟ معامله با شیطان، معامله فاوستین یا معامله مفیستوفلی نامیده می‌شود. طبق اعتقاد سنتی مسیحیان در مورد جادوگری، این پیمان بین شخص و شیطان بسته می‌شود. فرد روح خود را در ازای لطف شیطان به او می‌فروشد. این امتیازات با توجه به داستان هر فرد متفاوت است، اما شامل شهرت، قدرت، جوانی، دانش یا ثروت است. معمولاً تصور می‌شد کسی که با شیطان معامله کرده، به او قول داده که در لحظه تولد کودکان را بکشد یا آن‌ها را شیطان پرست کند. این قرارداد می‌تواند به صورت شفاهی یا کتبی باشد.


بیشتر بخوانید


افراد مشهوری در دنیا بوند که روح خود را به شیطان فروختند و شاید از همین راه نیز مشهور شدند، داستان این افراد را در ادامه می‌خوانید:

رابرت جانسون

افراد مشهوری که روح خود را به شیطان فروختند + عکس

رابرت لروی جانسون، گیتاریست، ترانه سرا و خواننده آمریکایی بود. شایعات می‌گویند که جانسون قبل از اینکه با شیطان معامله کند، در زدن موسیقی با گیتار خیلی بد بود. مردم از متنفر شده بودند و کسی کار او را دنبال نمی‌کرد. او مدتی کار با گیتار را کنار گذاشت و به چهارراهی مرموز رفت و به عنوان خدای گیتار بازگشت. بسیاری از مردم معتقد بودند که هیچ کس نمی‌تواند در چنین مدت کوتاهی چنین تسلطی کسب کند. او اکنون به عنوان استاد سبک بلوز شناختهمیشد. او ممکن است معلمی پیدا کرده باشد که حاضر باشد در همین مدت کوتاه به او نشان دهد که چگونه موسیقی بنوازد، یا شاید راه آسان تری را طی و با شیطان معامله کرد تا استاد موسیقی شود.

نیکولو پاگانینی

افراد مشهوری که روح خود را به شیطان فروختند + عکس

نیکولو پاگانینی نوازنده ویولون، گیتاریست و آهنگساز ایتالیایی بود. وی در سال ۱۷۸۲ در جنوا، ایتالیا متولد شد. تا به امروز تصور می‌شود که وی یکی از بزرگترین ویولونیست‌هایی است که تاکنون وجود داشته است. از همان اوایل کودکی، مادرش همیشه دوست داشت او یک نوازنده بزرگ ویولن باشد و گمانه زنی‌ها وجود دارد که این مادرش بود که برای به شهرت رسیدن فرزندش با شیطان معامله کرد.

پاگانینی چنان نبوغی داشت که از ۷ سالگی می‌توانست ویولن بنوازد و هنگامی که فقط ۱۱ سال داشت در مجامع عمومی برنامه اجرا می‌کرد. هنگامی که او ۱۳ ساله شد، نزد یک ویونولیست مشهور یعنی الساندرو رولا رفت. اما پاگانینی چنان با استعداد بود که الساندرو او را نزد استادش فرستاد. دوباره، بعد از چند ماه، معلمش او را نزد استاد خودش فرستاد، زیرا پاگانینی بیش از حد استعداد داشت. وقتی پاگانینی ۱۵ ساله شد، شروع به برگزاری تور‌های انفرادی کرد.

توانایی‌های او باعث رواج یافتن شایعه معامله با شیطان شد. بسیاری از مردم حتی ادعا کردند که در طول اجرای پاگانینی با شاخ و دم‌هایی که در اطراف او قرار دارد، ظاهری شبیه به شیطان پیدا می‌کند. هنگامی که پاگانینی در ۲۷ می ۱۸۴۰ درگذشت هیچکس برای دفن او در جنوا حاضر نشد.

پاپ سیلوستر دوم

افراد مشهوری که روح خود را به شیطان فروختند + عکس

پاپ سیلوستر، معروف به گربرت آوریلاک، یک دانشمند و معلم فرانسوی الاصل بود که به عنوان اسقف رم خدمت و از سال ۹۹۹ تا زمان مرگ بر کشور‌های مسیحی سلطنت می‌کرد. وی یکی از فرهیخته‌ترین مردان زمان خود بود و در ریاضیات، نجوم و مکانیک تبحر داشت. همچنین وی با اختراع اندام هیدرولیک، ساعت آونگ و معرفی اعداد عربی به اروپای غربی اعتبار دارد. وی همچنین کتاب‌هایی در زمینه موسیقی، الهیات، فلسفه و ریاضیات نوشت. پس از مرگ وی، شایعاتی مبنی بر اینکه هوش سرشار وی ناشی از معامله با شیطان است، آغاز شد.

جوزپه تارتینی

افراد مشهوری که روح خود را به شیطان فروختند + عکس

جوزپه به قدری خوب ویولن می‌نواخت که مردم ادعا می‌کردند که هنگام نواختن ویولن با شیطان ارتباط برقرار می‌کنند. داستان از این قرار است که جوزپه از خواب بیدار شد و شیطان لبه تختش نشسته بود و ویولن می‌نواخت. بعد از مدتی، شیطان محو شد و جوزپه خیلی زود هر آنچه را که از این آهنگ به خاطر داشت، نوشت و نامش را سونات تریل شیطان گذاشت. این ملودی آنقدر افسانه‌ای بود که همه از آن آواز پیروی می‌کردند.

ژنرال جاناتان مولتون

افراد مشهوری که روح خود را به شیطان فروختند + عکس

جاناتان مولتون در ژوئیه ۱۷۲۶ متولد شد. او همیشه فوق العاده ثروتمند نبود. جاناتان مولتون به عنوان شاگرد یک کابینت ساز شروع کرد به کار کرد، اما در سال ۱۷۴۵ آنجا را ترک کرد و کار خود را در ارتش شروع کرد. او در سال ۱۷۴۹ ازدواج کرد و ۱۱ کودک را بدنیا آورد. او در کمترین زمان به یکی از ثروتمندترین افراد در دنیا تبدیل شد، که منجر به رواج شایعه معامله وی با شیطان شد.

از آنجا که چگونه او به این مقدار ثروت دست یافت، مردم محلی ادعا کردند که او با شیطان قرارداد بسته است. می‌گویند شیطان چکمه‌های مولتون را هر ماه در ازای قرارداد با او از طلا پر می‌کرد، مولتون هم کف چکمه‌ها را پاره کرده بود و هربار طلای بیشتری از شیطان طلب می‌کرد. وقتی شیطان فهمید که مولتون او را فریب می‌دهد، به عجیب‌ترین شکل ممکن از او انتقام گرفت. اعتقاد مردم بر این است که وقتی مولتون درگذشت، بدن او از تابوت ناپدید شد و یک جعبه سکه با مهر و موم تصویری از شیطان جایگزین جنازه شد. تابوت مولتون بدون نشان به خاک

هاینریش کرنلیوس آگریپا

افراد مشهوری که روح خود را به شیطان فروختند + عکس

هاینریش کورنلیوس آگریپا فون نتتهایم در ۱۴ سپتامبر ۱۴۸۶ متولد شد. آگریپا یک شعبده باز، آلمیت آلمانی، پزشک، دانشمند حقوق، سرباز، متکلم و نویسنده غیبی بود. او پیشوای حقوق فمینیستی بود و غالباً از زنانی که به جادوگری متهم بودند دفاع می‌کرد. در سال ۱۵۳۵، وی به اعدام محکوم شد. اما به طریقی موفق به فرار شد و در راه بازگشت به خانه، بیمار شد و درگذشت. پس از مرگ آگریپا، شایعاتی در مورد احضار او توسط شیاطین در آسمان پخش شد. در مشهورترین آن‌ها، آگریپا در بستر مرگ، یک سگ سیاه را که آشنای او بود آزاد کرد. این سگ سیاه در افسانه‌های مختلف در بدن فاوستوس دوباره ظاهر شد و در نسخه گوته به Schwarze Pudel تبدیل شد.

یوهان گئورگ فاوست

افراد مشهوری که روح خود را به شیطان فروختند + عکس

یوهان گئورگ فاوست، معروف به جان فاوستوس، کیمیاگر، اخترشناس و جادوگر آلمانی دوره رنسانس بود. افسانه‌ها می‌گوید که فاوست همیشه دوست داشت زندگی پر از لذتی را سپری کند. به همین دلیل یاد گرفت که چگونه شیطان را احضار کند. با انجام این کار، وی در ازای ۲۴ سال خدمت شیطان برای خودش، روحش را با او معامله کرد. پس از ۱۶ سال، او می‌خواست روح خود را آزاد و و معامله را لغو کند. عاقبت لغو این معامله برای او چیزی جز قتل و مرگ به شکل فجیعانه نبود.

اوربین گراندیر

افراد مشهوری که روح خود را به شیطان فروختند + عکس

اوربین گراندیر در سال ۱۵۹۰ در لودون فرانسه متولد شد. وی یک کشیش کاتولیک فرانسوی بود که پس از محکومیت به جادوگری، به دنبال اصطلاح مالکیت‌های لودون در آتش سوخته شد. بیشتر مفسران جدید نتیجه گرفته اند که گراندیر قربانی آزار و شکنجه با انگیزه سیاسی به رهبری کاردینال قدرتمند ریشلیو رسیده بود. وقتی صحبت از یک شخص وحشتناک در کلیسا میشد، اوربان از زمان خود جلوتر بود. او در همه اوقات شیطان را احضار می‌کرد و قدرتی جادویی داشت. او کسانی را که دوستش نداشتند نفرین می‌کرد و حتی قراردادی پیدا شد که گفته می‌شد شیطان آن را امضا کرده و در دادگاه علیه او به کار گرفته شد.

آنتونیو رز

افراد مشهوری که روح خود را به شیطان فروختند + عکس

رز در دهه ۱۴۰۰ زندگی می‌کرد و حالش خوب نبود. او در تلاش بود از فرزندانش مراقبت کند، اما شوهرش آن‌ها را رها کرد؛ بنابراین او مجبور بود هر کاری که می‌تواند انجام دهد تا بچه هایش را زنده نگه دارد. ظاهراً استرس ناشی از تلاش برای زنده ماندن به او فشار می‌آورد و همین باعث شد شروع به مصرف دارو‌های روانگردان کند. مردم دیده بودند که او دستانش را روی چوب جارو می‌مالد و سپس سوار آن می‌شود و پرواز می‌کند. مردم ادعا کردند که او جادوگر است و با شیطان کار می‌کند. سرانجام زمانی که فردی به نزدیکی خانه اش رفت و رز به او حمله کرد، دستگیر و به جادوگری و فروش روح خود به شیطان محکوم شد.

گفتنی است که این لیست فقط برای سرگرمی تهیه شده و توصیه به ارتباط به شیطان و احضار روح ندارد. برخی از این داستان‌های روایت شده نیز ممکن است شایعه باشند.

گزارش از مائده زمان فشمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
شیطان اگه واقعا چیزی میداد به این جادوگرا و خیلی ازین دعانویسای شرور میداد که اینجوری به گدایی و احتیاج زندگی نکنن و همیشه عمرشون تو فقر و سیاهی غوطه نخورن و تا آخر عمرشون نفرین دنبالشون نباشه
France
فریبا
۰۶:۳۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
لعنت به شیطان و فرزندانش! ایمان به خداوند در دمیای ابدی برای ما بهترین نتیجه ها رو داره! صبور باشید، این دنیا زودگذر و بی ارزشه! آینده مومنین روشنه! لعنت به شیاطین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
چقدر بده مور مور شدم بخدا خودت بندگانش رو به راه راست هدایت کن
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۱:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۲
اگه میخاید هم خیر دنیا ببینید و هم خیر اخرت این کاری که بهتون میگم انجام بدید شما با فرو ختن روح خود تون به شیاطین فقط زندگی خودتونو تباه میکنید اگه جواب نداد هر چی خواستید بهم بگید از اینجا به بعد برید توبه کنید بعد از اون برید نماز شب بخونید اگه نماز شب بخونید به خدا اجنه شیعه فرشته های الهی جذبتون البته یک شبه که نمیشه باید ادامش بدید هرشب بخونید اجنه شیعه میان سمتتون هر در خواستی داشته باشید برات انجام میدن البته برای خدا نماز بخونید نه برای در ارتباط بودن با فرشته یا جن از گناهان دوری کنید یاحق
Iran (Islamic Republic of)
is me
۱۸:۳۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
هرکس بلده راهنماییم کنه لطفا منم جبران میکنم براش همه جوره
United States of America
قدیر
۱۳:۳۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۲
کی خریداری میکنه منم میفروشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
هیس بابا
Germany
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
بنظر من همش بدتر در عذابین فقط پولدار میشین همین
Germany
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
بنظر من همش بدتر در عذابین فقط پولدار میشین همین
Iran (Islamic Republic of)
انسان
۱۱:۳۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
اینا همش چرت و پرت این انسان خودش که خودش به همچیز میرسونه گردن کائنات و خدا و شیطان انداختن ساخته ذهن های مریض و درمانده هست که دنبال مقصرند خود انسان عقلش و بتونه بکار بندازه هدف داشته باشه وهم پول درمیاره هم زندگی خوبی داره خدا هم ب کسی کار نداره پس هرچی هستیم و نیستیم مقصر خودمونیم که راهمون و اشتباه رفتیم پس طرز تفکر تون و عوض کنید اینجوری بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
عین بحثای تو تاکسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۲
اقا روح دارم کسی خواست بگه
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۱:۴۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
یادمه تو یه فیلم کره ای به اسم آیدا بهشتی فروختن روح در مورد یه گروه آیدا کیپاپ بود که میخاستم مشهور شن کاملا نشون داد که فرداد کتبی امضا وفلان موفق شدن و...اما بعدش خیلی عذاب آور بود براشون تا جایی که خانوادشنو نمی‌شناختم وخبلی چیزا....انسان همیشه برتر بوده چقد زشته وقتی خدا ارزش مارو بالا برده وبها داده و گفته به ما سجده کنن بعضیاتون میگین میخام روحمو بفروشم در مقابل لذت های دنیوی لطفا برای راه نجات با خود خدا رفاقتی حرف بزنید جای اینکه طلب کار باشیم اگه حاضری روحتو بفروشی و معامله کنی پس تو تعهد داری باید در هر مکان و زمان طبق اون عمل کنی پس تا حالا با خود خدا معامله وقرداد بستی وببینی نتیجه شو یا هنوزم فکر می‌کنی مشکل از خودت نیست...)
Iran (Islamic Republic of)
P.A.R.Y.A
۲۰:۱۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
من همه چیزو به جون میخرم فقط می‌خوام روحمو بفروشم دیگه نمیتونم ادامه بدم دیگه خسته شدم حتی می‌دونم چه عاقبتی دارم و واسم مهم نیس اون عاقبتی که در انتظارمه چی باشه هر چی باشه
فقط می‌خوام حداقل زندگی کنم یه چند مدتی بخندم نمی‌دونم آخرین باری که از ته دل خندیدم کی بوده اگه کسی می‌دونه چجوری این کا رو کنم بهم پیام بده بگه من خیلی راه ها رو امتحان کردم ولی نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
آخه شیطان فکر کردی واست شادی میاره؟به خدا قسم که نمیاره و از همینی هم که هستی میفتی
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۰:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
این حدیث قدسی آدم رو از خجالت آب می‌کنه:

خداوند تبارک و تعالی می‌فرماید:
يا مُطْلَقاً فِي وِصٰالِنا، اِرْجِع!
وَ يا مُحلفا عَلي هجرنا، كَفَر!
إنَّما ابعَدنا اِبْليس لِانَه لَمْ يَسْجُد لَكَ، فَواعَجَبا كَيْفَ صَالَحته وَ هَجَرتَنا.

ای كسی كه وصال ما را ترک كرده‌ای، برگرد! و ای كسی كه بر جدايی از ما سوگند خورده‌ای، سوگند خود را بشكن! ما ابليس را برای اين از خود رانديم كه بر تو سجده نكرد.
پس چه‌قدر عجیب است كه تو او را دوست خود گرفته‌ای و ما را ترک كرده‌ای!
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۱:۴۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
وای وای وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
من خدا رو قبول دارم خدایا شک ت بندهگانت را به راه راست هدایت کن روح فروختن هیچ ارزشی نداره فقط خدا ❤❤
Iran (Islamic Republic of)
فردیکه چیزی برای از دست دادن ندارد
۱۹:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
کلا 72 شیطان، و داریم بستگی به خودتون داره که کدوم رو پرستش میکنید، هر کدام دارای قدرت خودشون رو دارن، یکی برای ثروت یکی برای شهرت یکی برای قدرت و و و
.
فروش روح یک معامله ای هست بین شما و شیاطین که در قبال گرفتن روحتون پس از مرگ، زندگی دلخواهتون یا هر چیزی که مد نظرتونه رو بهتون میدن.
.
من تا حدودی اطلاعات دارم اما چگونگی فروش روح رو نمیدونم، اما دارم روش اصولی رو تحقیق میکنم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
حرف مفت که کنتور نمیندازه
Iran (Islamic Republic of)
صدفی
۱۵:۲۶ ۱۷ تير ۱۴۰۱
چجوری روحمو بفروشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
پایین خلازیر??
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۱۴:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
موسیقی گوش نکنید. خیلی از موسیقی ها حرام هستند. پخش موسیقی از تلوزیون و رادیو، دلیل بر حلال بودن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
منو نکشید
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۲:۱۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چجوری روحمو بفروشم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
بذار دم کوزه آبشو بخور بابا
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۰۱:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
امروزه بعضی انسان ها کارهایی میکنن که شیطان از انجامشون عاجز واسه همین میگن یارو دست شیطان از پشت بسته با وجود بعضی انسانهای کثیف دیگه شیطان بازنشسته شده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۵۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
به امید خدا باظهور منجی ازشر شیطان خبیس نجات پیدا میکنیم عجل فرجه الشریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
مرگ بر شیطان و شیطان پرستی خدا خودش ما رو از شر این موجود پست نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
Nima Senator
۱۳:۵۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
این کلمه خیلی تو ایران میپیچه میگه: با خدا باش پادشاهی کن
و اینکه بگم اونایی که فکر میکنن روحشون بفروشن یه پولی میگیرن زندگی خوب میکنن در اشتباه هستن خدا وقتی از روح خودش به شما میبخشه و میزاره زندگی بکنین و مردم میگن دیگع میگن از تو حرکت از من برکت یعنی اینکه تویی که میگی شیطان تیلیارد پول میده چرا فکر میکنی چرا راحت وسوسه میشی وقتی خدا بهشت برای ما گذاشته وقتی که یه پیر زن ۶۰۰ سال عمر میکنه اخه چرا باید با شیطان معامله کرد البته گرونی هست ولی اگر نماز و کار خودتون شروع کنید شک نکنید خدا همیشه هواتون داره مثال اگر کاری دارین نماز بخونین نیت کنید خدا اینقدر مشتری میفرسته تا خیلی هاشون رد کنید بازم میگم اگر میخواین با شیطان معامله کنید باید به حرف هاش گوشی کنید ممکنه بگه لاک بزنید یا قتل انجام بدید ولی خدا فقط ازتون میخواد نماز به جا بخونید و اینده خوبی داشته باشید.دورود بر خداوند و لعنت بر شیطان رجیم

تاریخ: ۱۴۰۱
Ireland
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
در زمان حاضر: باب دیلن
Iran (Islamic Republic of)
.......
۱۴:۴۸ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
شیطان وجود نداره . شیطان همون غریزه ماست.
Iran (Islamic Republic of)
NINA
۲۱:۰۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
مرگ بر شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ابو
۰۱:۵۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
خب از نظر من اگر گناه کنی خیلی زیاد شیطان جلوت ظاهر میشه و باهات رفیق میشه از نظر انسان ها تواناییشیون بیشتر از شیطان هستش فقط شیطان راحت به انسان میدشون ولی انسان باید تلاش کند تا شیطان به هدفش نرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
مرگ بر شیطان نمیدونن چیکار کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۰ دی ۱۴۰۰
خدا خودش بزرگه خوب همه چیو میدونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۴ دی ۱۴۰۰
مرگ بر شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناص
۱۷:۱۴ ۱۴ دی ۱۴۰۰
وقتی فردی نمیتونه خودش به موفقیت برسه شایعه هایی میسازه در مورد اون فرد که بگه اون راحت تونسته بره با اینکه هیچکی از سختی هایی که برای رسیدن به موفقیت کشیدن با خبر نیست پس الکی تهمت نزنیم بدون که بدونیم
Iran (Islamic Republic of)
sk
۱۱:۵۰ ۱۱ دی ۱۴۰۰
وای بر کسیکه با وجود شناخت حق روی به باطل بیاره.
Iran (Islamic Republic of)
الکس
۱۳:۰۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۰
چقد مزخرف میگین،بابا نوشته شایعه شده،یعوی یک نفر ک خوب بوده میگفتن اینجوره نوشته شایعات میگفتن اینجوری بوده
چرا بحثای الکی میکنین
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۹:۰۰ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
چجوری میشه با شیطان ارتباط برقرار کرد؟؟
کسی که ارتباط برقرار میکنه و باهاش معامله میکنه ارتباطش با اون ادامه داره؟! یعنی شیطان مداما ازش درخواست کارهایی رو داره؟ یا بعد معامله کلا تمام؟؟!

متن آمورنده و خوبی بود ولی مسلما هرکسی که شهرت خاصی داره که حتما ایلومیناتی نیست.
پس خواهشا به خیلی از سلبریتی هایی که همچین چیزایی نگین و این توهین رو نکنین چون خیلی تلاش ها هست که بعد از اون شهرت جلب توجه میکنه و قانع کننده هست برای علاقه مندی به اون سلبریتی
Iran (Islamic Republic of)
:)
۱۹:۴۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۰
.

باشد که خدا همه ی ما رو مورد رحمت خودش قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
ᎯᏃᏒᎯᎬᏝ(ᏒᎨᎯᏁ ᎷᎯᏁ
۱۹:۴۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
خدا یا شیطان؟؟
Iran (Islamic Republic of)
sk
۰۱:۵۰ ۱۱ دی ۱۴۰۰
خداونده که ارحم الراحمین و سبحان (پاک) و توبه پذیر هست.قطعا خداوند.انشالله که همه ی ما قدر پروردگارمون رو بدونیم.هرکس که بنای زندگیش راضی بودن به رضای پروردگار باشه حریص نمیشه و در نتیجه گرفتار شیطان پلید و ملعون نمیشه.بچه ها امامان ما رحمتی از جانب خداوند هستن بر ما.حتما سیره ی پیامبر اعظم و امامان رو مطالعه بفرمایین خیلی به ذهنتون آرامش میده
Iran (Islamic Republic of)
آرمان یوسفی
۰۷:۴۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
شیطان ❤️
Iran (Islamic Republic of)
عشقم خدا
۱۳:۴۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
فقط خداوند متعال پیشه ماست خواهش میکنم فقط خدا را پرستش کنید عشقم فقط خداوند متعالم هست الله اکبر یا الله ✋❤️
Iran (Islamic Republic of)
عشق الله
۱۶:۳۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
ماشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
سیدعباس عزتی
۱۳:۲۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
سلام مطالب شما درمورد شیطان جالب وآموزنده بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
مرگ بر شیطان .روزی ۱۰بار بگو ازت دور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
من میخوام نزدیک بشه یوقت زودتر از این خراب شده رفتم(مردم)
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۲۳:۵۷ ۱۹ آبان ۱۴۰۰
چقد جالب
باحال
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۲۹ ۱۵ مهر ۱۴۰۰
همین الان هستند کسایی که به یک عده دختر و پسر پول میدن که بیان جلو دوربین و گریه کنن و بگن دنیای بی اون اصلا معنا نداره
این اگر اسمش معامله با شیطان نیست پس معامله با کیه
یک جورایی میخواد بفهمونه که من سرور و سالار همه هستم و اگر جرم نبود خودشو پیامبر یا امام زمان یا حتی خدا معرفی میکرد
فقط خواستم بگم که الانم خیلی ها با شیطان معامله میکنن
Iran (Islamic Republic of)
رضا..
۱۷:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
چیزی که واقعیت داره شیطان است و اینکه کسی روحش را به شیطان بفروشد اینطور نیست که معامله ایی بین انسان و شیطان باشد. وقتی کسی دروغ بگویید مال غیر را تصاحب کند و از مسیر درستی اخلاق خارج شود یعنی پیرو شیطان شده که در این راه عده ایی به ثروت و قدرت می‌رسند و عده ایی به سمت نابودی و سقوط می‌روند برعکس آن هم انسانهایی که راه انسانیت و اخلاق پیش می‌گیرند و بر اساس عملکرد خود یا به ثروت می‌رسند یا خیر. اینها که گفته می‌شود و غالبا مربوط به صدها سال پیش است مبالغه و افسانه است.
Iran (Islamic Republic of)
عاشق خدا
۱۳:۴۷ ۰۳ شهريور ۱۴۰۰
دیگه این واقعا نادانیه که می دونی شیطان قسم خورده تا قیامت انسان رو به روش های مختلف فریب بده ولی تو باز بخوای سمتش بری و باهاش معامله کنی...درسته ممکنه معروفت کنه و بهت خیلی چیز ها بده ولی متوجه هستی که چیو داری باهاش معامله می کنی؟روحتو.تو وقتی روحتو داری به اون میدی در واقع داری زندگیتو بهش می بخشی.اون وقت دیگه خونه و ماشین و این چیزا دیگه به چه کارت میاد وقتی دیگه اختیاری نداری؟معمولا هم سراغ آدمای خوشچهره و زیبا و ناآگاه میره و این پیشنهاد رو بهشون میده.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
بابا والا شیطان چیزی به آدم نمیده بجز سیاهی و شومی و نکبت و انرژی منفی و حال بد
Iran (Islamic Republic of)
دختر ده هشتادی ❤
۱۹:۲۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
یه کم ترسناک بود من کلا کتاب و مطالب علمی زیاد می خونم جدیدا درباره رپتایل ها و ایلومیناتی و ...
هم مطالبی خوندم که واقعا ذهن ام رو درگیر کرده راستش این هم ذهن ام رو درگیر کرده و کلی سوال برام به وجود آورد ولی ارزش نداره نمیترسن اون دنیا چی سرشون میاد ارزشش رو داره ؟؟؟!!! اگه بخوان از خداکمک بخواهند میتونن هم تو اینا دنیا و هم اون دنیا موفق باشن و اما مثل اینکه فقط میخواستند از راه نادرست و بدون تلاش به خواسته هاشون برسند راستش ترسناکه ولی یه چیزی بگم به نطرم قضاوت کار غلطی من خودم دیدم به کسانی که معروفند این تهمت رو میزنند ولی بعضی ها با تلاش به اینجایگاه رسیدن اول باید مطمعا شد بعد اینطوری بگیم چون شاید یکی با کمک خدا و تلاشش به خواسته اش رسیده باشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
چطور معامله کنیم باهاش یه عمر خدا پرست بودیم هیچی گیرمون نیومد جز بدبختی لااقل روحمونو بفروشیم ی چن سال خوشی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
شیطان پرستی
۱۵:۰۱ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
همسر من بلده
United States of America
هادی
۱۶:۳۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
خدا بهت هیچی مفت نمیده!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۲۷ ۰۴ مرداد ۱۴۰۰
صادقانه بگم.
چقدر قدیمیها( قرون وسطایی ها) احمق بودن وخرافاتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
ممکنه خرافات و تهمت باشه، با دید مثبت بنگریم به هم.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۶:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
اینا خرافاتی هست که عقاید قرون وسطایی با استفاده از نادانی اونا تو مغزشون فرو کرده ، در واقع وقتی کسی به حدّی از یاد خدا غافل و دور بشه که عقل و وجدانش رو زیر پا بذاره اونوقت شیطان عرصه رو خالی می بینه و می تونه اراده اون رو تسخیر کنه و شخص در مقابل وسوسه و اوامر شیطان مسخ می شه ولی اینجور نیست که کسی که خودش رو به شیطان فروخته نوازنده بشه یا ثروتمند یا دانشمند و فیلسوف ، بلکه ممکنه به یه دزد ، قاتل یا جنایتکار یا شخصی فاسد و خبیث تبدیل بشه که عاقبتش هم چیزی جز فلاکت و نابودی نیست و در واقع معامله با شیطان معامله دوسر باخت هست .
Iran (Islamic Republic of)
رزی در مزرعه
۱۵:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
رز در سال ۱۴۰۰ زندگی میکرد! خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
والا ما گيرش نمياريم وگرنه معامله ميكرديم.
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۲۲:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
استعیذ بالله ... معامله با شیطان یعنی به فنا دادن زندگی ابدی قیامت در مقابل چیزهای بی ارزشی که در چند سال ناچیز دنیا به دست می آوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خیلی ها با گناهان شون بنده اش هستن، استغفرالله، انشاءالله عاقبت بخیر بشویم و گناهان مون بخشیده بشه. دنیا هر طور باشه میگذره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
یا خدا
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اعوذ بالله السمیع العلیم من الشیطان الرجیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
واقعا براتون متأسفم.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۷:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
فوق العاده جالب بود ممنون. لعنت بر شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اصلاح طلبان حق دارند حمایت نکنند چون استاد انها دستور داده در صورت حمایت با رای کم مردم به اصلاح طلبان آبرویشان می رود و به تاریخ می پیوندند و الا مهر علیزاده معاون دولت اصلاحات بوده و همتی هم اصلاح طلب است اگر این دو نفر اصلاح طلب نیستند. پس بگید از کدام حزبند. روحانی فیتیله اصلاح طلبان را برای همیشه پیچاند
الان سر شیطان شلوغ است به خاطر قدرت و ثروت و شهرت در دام شیطان نیفتید که متاسفانه افتادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
رسایی هم اصولگراست چرا به عنوان نامزد ریاست جمهوری انتخاب نشدند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
شیطان فقط از راه وسوسه انسان رو منحرف میکنه
Iran (Islamic Republic of)
سید عبدالله قریشی
۲۲:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
وسوسه راه ورود برای شرایط عادی است در برخی حالتها حضور شیطان (اجنه های کافر) در زندگی افراد بسیار پیچیده تر و پررنگ تر است . شما اگر فیلم توبه ساحر رو سرچ کنید به حقایق وحشتناکی دست می یابید . در این فیلم یک نفر که قبلا بعنوان شیخ طریقت مریدان و دراویش زیادی را هم در حلقه داشته در یکی از شبکه های عربی توبه کرده و اعتراف می کند که نیرویی که این دسته از افراد دارند و جادو و دعانویسی انجام میدهند از طریق همین ارتباط با شیاطین و به اصطلاح فروختن روح و قیامتشان به بهای بدست آوردن این قدرتهاست . حتی در بخشی از این فیلم اعتراف می کند که چیزی که تحت عنوان ریاضت کشیدن مطرح میشود در اصل مراحل چهل روزه اثبات ارادت به شیطان است و کارهای وقیحی مانند ریختن نجاست بر آیات قرآن و پاره کردن صفحان آن در این چهل روز (العیاذ بالله) از راههای جلب اعتماد شیاطین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
اینا حرفای کشیشای قرون وسطا برا تیغ زدن مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
لعنت بر شیطان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
با این شیطان چطور میشه معامله کرد تا به نحوی خلاص شد؟
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۲۲:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
معامله با شیطان بر خلاف کلام شما ابتدای ویرانیست
Iran (Islamic Republic of)
آنلاین
۱۶:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
این آقا شیطونه رو کجا باید پیدا کنیم ما هم تریلیاردر بشیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
عجب یعنی هرکس دارای هوش واستعدادخاصی بوده،واسه رسیدن به این مقام باشیطان معامله کرده؟!،نه هرکس به انجام گناهی اصرارداشته باشه،فریب شیطان روخورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
مزخرف بود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
لزومی نداره که به این فکر نکنیم که شیاطین ممکنه گروهی از موجودات فضایی بسیار پیشرفته ی عجیبی نباشند که مردم قدیم هم چون از سفینه ها و وسایل پیچیده اونها درکی نداشتند اونهارو غیر علمی و فرا طبیعی میدیدند؟
الان هم ممکنه چیزهایی در اینده کشف بسه که ما ازش درکی نداریم
ولی یچیز رو میشه گفت
اونم اینه
اونا ، هستند ، علم دارند ، اما زورشون به فرا ماده که در اختیار خداست نخواهد رسید
چنانچه در ایه ای اشاره شده که شیطان به افرادی که فریب داده میگه که من از پرودگارم بیم دارم.
پس اونها دشمن ما هستند ،
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
این چرتوپرتا چیه ، مگه فیلم هندیه؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس هستم ولی دختر هستم
۱۵:۱۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
خدایی این چرت و پرتا چین بابا اوسکل گیر اوردین واقعا ک تابحال دو این حد جوش نیاورده بودممم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
فروختن روح به شیطان قرارداد نمی خواهد. شیطان فقط دعوت می کند و انسان هم اجابت می کند. نقطه مقابلش می شود خواندن نماز و قرآن. چون خدا در قرآن می‌فرماید: بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را. نماز و قرآن در هر خانه ای خوانده بشود و خدا یاد شود، شیاطین به آن خانه راهی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
احسنت ،ممنون از توضیحات کاملتون دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۲۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
ابليس سرچشمه‌ی دروغی هاست شياطين ابزار کارهاش هستن هیچکس دوست نداره روحش را پیشکش کنه. این افراد ارواح غير انسانی را احضار کردن، موجودی به نام جن و شیاطین، چیزی که هیچوقت حالت جسمانی نداره، شياطين تا وقتی که به هدفشان نرسند دست بردار نیستند، این را هم اضافه کنم که ابلیس و شیاطین در گروه جنیان هستند شياطين برای اینکه بتونن به دنیای انسان ها راه پیدا کنند به روح یک انسان نیاز دارند چون روح انسان در دنیای ما با خواست خداوند حالات جسمانی دارند گاهی هم شياطين برای راهیابی به دنیای انسانها اشیا را تسخیر می‌کنند تا با استفاده از اون ابزار بتونن به دنیای ما راه پیدا کنند و به اهدافشون برسند مثال واقعی مثل عروسک آنابل که شیطان از اون به عنوان ابزار استفاده کرد. در پناه خدا باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
برخی نه همشون شایعه است مردم قدیم عقل در س درمانی نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
معامله با شیطان به این راحتی ها نیست این افراد به احتمال زیاد با اجنه معامله کردن.در ضمن این مطالب اصلا خرافه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
محض اطلاع
شیطان هم جنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
من قبول دارم خداوند و شیطان وجود دارن ولی ما در قران خوندیم که شهدا با خداوند معامله کردن ولی فکر نکنم کسی با دشمن قسم خورده اش(شیطان)معامله کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
تموم شد..... خیلی تاثیر گذاربود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
خرافات محض.
آخرین اخبار