تولید و عرضه ۷ میلیون گوشی موبایل تاشو توسط سامسونگ در سال جاری

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد در سال جاری ۷ میلیون گوشی هوشمند تاشو وارد بازار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ کارخانه سامسونگ از جمله شرکت‌های معروف کره‌ای است که چندین زیرمجموعه در صنایع مختلف دارد و برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ تکوین، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی اشاره کرد.

در سال ۱۹۳۸ شرکت سامسونگ توسط لی بیونگ-چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک شد. شرکت سامسونگ تا به امروز تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی کره جنوبی داشته و شرکت‌های تابعه آن حدود یک پنجم از کل صادرات کره جنوبی را تولید می‌کنند، در سال ۲۰۱۳ درآمد سامسونگ معادل ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی (GDP) کره جنوبی بود.

برنامه شرکت سامسونگ برای تولید گوشی‌های تاشو جدید خود


بیشتر بخوانید


در حال حاضر هم این شرکت توانسته در زمینه فروش تلفن همراه هوشمند درآمد خوبی را کسب کند و سامسونگ با تولید Z Fold و Z Flip در خط مقدم بازار تاشو قرار دارد و طبق اعلام رسانه‌های کره جنوبی، سامسونگ قصد دارد بین ۶ تا ۷ میلیون Galaxy Z Fold۳ و Z Flip۳ را تولید کند. انتظار می‌رود Z Fold۳ نزدیک به ۳ میلیون دستگاه و Z Flip۳ نزدیک به ۴ میلیون دستگاه عرضه داشته باشد.

تولید و عرضه ۷ میلیون گوشی موبایل تاشو توسط سامسونگ

این ۲ گوشی موبایل هوشمند شرکت سامسونگ در ماه جولای به بازار عرضه می‌شوند و برای مقایسه، سامسونگ طی سال گذشته ۲.۵ میلیون دستگاه تلفن همراه تاشو را به فروش رسانده، در حالی که برآورد‌های اولیه عرضه ۵ میلیونی بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار