عرضه ۲ گوشی موبایل جدید ایسوس در آینده‌ای نزدیک

ایسوس قرار است از ۲ گوشی موبایل جدید خود با نام‌های زنفون ۸ و ۸ فلیپ رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ایسوس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است و محصولات اصلی آن شامل مادربورد، سرور، رایانه شخصی، سیستم سرور، لپ‌تاپ، نمایشگر، کارت ویدئو، کارت ویدئوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند هست.

از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به تلفن همراه، رایانه جیبی، دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزار‌های جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب‌کم اشاره داشت. شرکت ایسوستک که با نام اختصاری ایسوس شناخته می‌شود، توسط چهار مهندس کامپیوتر در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۰ در تایوان تاسیس شد.

در حال حاضر این شرکت، به غیر از کشور مبدا، محصولات خود را در سایر کشور‌های ۵ قاره جهان نیز توزیع می‌کند و ایسوس، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده‌ی مادربورد در دنیاست و در یک‌سال منتهی به ۲۶ نوامبر ۲۰۰۹، در بیش از ۲۹ درصد رایانه‌های دنیا و بیش از هر شرکت دیگری، از مادربورد‌های این شرکت استفاده شده است.

عرضه ۲ گوشی موبایل جدید ایسوس در آینده نزدیک

این شرکت در چند سال اخیر توانسته در زمینه تولید تلفن همراه هشمند نیز فعالیت خوبی را داشته باشد و در حال حاضر هم قرار است ۲ گوشی موبایل خود را به بازار جهانی عرضه کند.


بیشتر بخوانید


طبق اعلام کارشناسان و منابع خبری، گوشی موبایل Asus Zenfone ۸ و ۸ Flip قرار است در بازار کشور هند عرضه شود و گوشی موبایل هوشمند Asus Zenfone ۸ از Snapdragon ۸۸۸ با ویژگی‌های پیشرفته پشتیبانی می‌کند.

عرضه ۲ گوشی موبایل جدید ایسوس در آینده نزدیک

گوشی موبایل هوشمند Asus Zenfone ۸ دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز HDR۱۰ +، بلندگو‌های استریو، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، IP۶۸، بوده، البته طبق اعلام کاشناسان هنوز زمان عرضه تلفن همراه‌های جدید ایسوس مشخص نیست. چرا که به پیشرفت همه گیری COVID-۱۹ بستگی دارد و ایسوس مانند بسیاری دیگر از شرکت‌ها، تصمیم گرفته تا زمان بهبود شرایط، رونمایی از تلفن همراه‌های خود را به تعویق بیندازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار