رونمایی از پرچمدار سری p هوآوی در آینده‌ ای نزدیک

در این گزارش می‌توانید درباره گوشی موبایل Huawei 2021 5G بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، همانطور که می‌دانید سری P گوشی موبایل هوآوی پرچمدار این شرکت است و هر ساله سری "P" هوآوی در سه ماهه اول سال رونمایی می‌شود و در سال گذشته هم گوشی موبایل P۴۰ در ۲۶ مارس معرفی شد.

اما با توجه به محدودیت‌های اعمال شده توسط ایالات متحده در Huawei، رونمایی از گوشی موبایل سری P۵۰ به تاخیر افتاده و قرار است شرکت هوآوی گوشی‌های موبایل P۵۰ Pro Plus، P۵۰ Pro و P۵۰ را نیز معرفی کند که سری P۵۰ اولین سری پرچمدار‌هایی است که توسط هوآوی بدون اندروید عرضه می‌شود.

همانطور که می‌دانید، شرکت Huawei نمی‌تواند از نسخه Android Mobile Services (GMS) Android استفاده کند، چراکه این امر مستلزم مجوز سیستم عامل توسط Google است و با این وجود هوآوی در فهرست موجودیت، این شرکت بدون مجوز ویژه نمی‌تواند به زنجیره تامین ایالات متحده خود دسترسی پیدا کند.

همچنین تغییر در قوانین صادرات ایالات متحده که سال گذشته به اجرا درآمده است، باعث محدود شدن هوآوی شده که از دریافت تراشه‌های تولید شده با استفاده از فناوری ساخت آمریکا جلوگیری می‌کند.

هوآوی اکوسیستم تلفن همراه خاص خود را به نام Huawei Mobile Services (HMS) دارد که با سرعت بالایی در حال رشد است و نه تنها باعث جذب سریع تعداد کاربران می‌شود، بلکه توسعه دهندگان نیز با رشد سریع رشد می‌کنند.

آخرین جزئیات از گوشی موبایل Huawei 2021 5G / رونمایی از پرچمدار سری p هوآوی در آینده‌ای نزدیک

بهتر است بدانید که شرکت Huawei قادر به دستیابی به تعداد زیادی چیپ ست ۵ نانومتری Kirin نیست و در حال حاضر توانسته از طریق واحد HiSilicon خود، چیپست را طراحی کند و و توسط TSMC تولید شود.

گوشی موبایل جدید هوآوی چه مشخصاتی دارد؟

انتظار می‌رود سری P۵۰ گوشی موبایل هوشمند هوآوی توسط سیستم عامل HarmonyOS این شرکت تامین شود، سیستم عاملی که توسط هوآوی ساخته شده و می‌تواند در دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

هوآوی همچنین در اوایل امسال از گوشی تاشو خود یعنی Mate X۲ رونمایی کرده است و در اواخر امسال هوآوی باید پیشرفته‌ترین مدل‌های خود یعنی خط Mate ۵۰ را به بازار عرضه کند.

طبق گفته کارشناسان، P۵۰ Pro از صفحه لبه خمیده ۶.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۱۴۴۰+ برخوردار است.

بهتر است بدانید که برخی از مدیران Huawei امیدوار بودند که وقتی دولت بایدن در کاخ سفید روی کار آمد، لغو اقدامات انجام شده علیه Huawei توسط رژیم دونالد ترامپ را در اولویت قرار دهد، اما تاکنون هیچ سخنی از سمت کسانی که در حال حاضر در قدرت هستند گفته و انجام نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار