فرماندار شهربابک:

مدارس شهربابک تکمیل و نوسازی می‌شوند

فرماندار شهربابک گفت: به منظور ساماندهی و استانداردسازی، مدارس شهربابک تکمیل و نوسازی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاسم شمسی فرماندار شهربابک در جلسه شورای آموزش و پرورش شهربابک با اشاره به بازگشایی و آماده سازی مدارس در مهرماه امسال، گفت: به منظور ساماندهی و استانداردسازی، مدارس شهربابک تکمیل و نوسازی می شوند.

او افزود: از هفته‌ی آینده با هماهنگی و همراهی شرکت مس و سایر شرکت‌های اقماری این شهرستان، بازدید از مدارس آغاز خواهد شد تا با حمایت مالی این شرکت‌ها بتوانیم بخشی از اعتبار مورد نیاز پروژه‌های مهر ۱۴۰۰ را تامین کنیم.

شمسی برای فراهم کردن امکانات مورد نیاز از قبیل اسکان و تغذیه برای دانش آموزان روستایی که برای برگزاری امتحانات در شهر حضور دارند، قول مساعدت داد.

ناصر شاه حسینی مدیر آموزش و پرورش شهربابک نیز در ادامه این جلسه ضمن ارائه گزارش برنامه‌های هفته معلم و برگزاری آزمون امتحانات نهایی دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم، از تشکیل جلسات متعدد اتاق فکر آموزش و پرورش با حضور فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان نخبه  این شهرستان خبر داد.

او ضمن تشکر از شمسی فرماندار از تشکیل اتاق فکر در شهرستان افزود: موضوعات مختلفی در این کارگروه تخصصی اتاق فکر قرار گرفته که موضوع کنکور دانش آموزان پایه دوازدهم به طور ویژه در دستور کار است.

شاه حسینی از تشکیل تیم‌های ارزیاب مدارس در تابستان خبر داد و تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده، تمامی مدارس، از جمله مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم و هنرستان‌ها تا پایان شهریورماه حداقل ٣ مرحله مورد بازدید و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهربابک، به ساخت یک باب سالن اجتماعات برای برگزاری آزمون اشاره کرد و گفت: با توجه به استعداد و آمار دانش آموزان شهربابکی ساخت یک سالن از نیاز‌های مهم آموزش و پرورش این شهرستان است.

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار