انتقاد وزارت خارجه فلسطین از رفتار‌های اشغالگران در مسجدالاقصی

وزارت خارجه تشکیلات خود گردان فلسطین تداوم یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و دستگیری فلسطینیان را مغایر با آتش‌بس عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  الجزیره، وزارت خارجه تشیکلات خود گردان فلسطین امروز (یک‌شنبه) در بیانیه‌ای تداوم یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

این وزارتخانه تاکید کرد: تداوم یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و دستگیری فلسطینیان، بی اعتنایی به تلاش‌های انجام شده برای ایجاد ثبات در روند آتش‌بس و احیای روند صلح است.

در این بیانیه آمده است: یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در تعارض با درخواست‌های بین‌المللی برای توقف این تجاوزات است. ادامه یورش‌های صهیونیست‌های شهرک نشین به مسجدالاقصی اقدامی تنش آفرین برای برانگیختن احساسات مسلمانان و تداوم بخشیدن به دشمنی علیه فلسطینیان و قدس است.

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد از رژیم صهیونیستی و در رأس آن نتانیاهو می‌خواهیم که مسئولیت کامل و مستقیم یورش به مسجدالاقصی و محاصره محله شیخ جراح را بر عهده گیرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به صحن‌های مسجدالاقصی ۴ نفر از کارکنان مسجد و ۲ فلسطینی را بازداشت کردند و مانع از ماندن فلسطینیان در این مکان مقدس شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار