عالمیان: افزایش پاداش‌ها برای مدال آوران المپیکی انگیزه مضاعفی ایجاد کرده است

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در خصوص افزایش پاداش مدال آوران المپیکی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیما عالمیان بازیکن تیم ملی تنیس روی میز کشورمان که چندی پیش موفق شد جواز حضور در رقابت‌های المپیک توکیو را کسب کند درخصوص مصوبه جدید شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان درباره مشخص شدن پاداش مدال آوران المپیک اظهار داشت: بدون شک همه ورزشکارانی که در المپیک حاضر می‌شوند همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهند که بهترین نتیجه را کسب کنند و بتوانند روی سکو بروند.

او ادامه داد: حس غرور و افتخار آفرینی برای کشور چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد و خود من با تمام انگیزه و تلاش در توکیو حاضر می‌شوم. جدا از بحث افتخار آفرینی قطعا مباحث مالی نیز برای ورزشکاران مهم است و این خبری که از سوی وزارت ورزش و جوانان درخصوص مبلغ پاداش‌ها برای مدال آوران منتشر شد، انگیزه مضاعفی به همه المپین‌ها خواهد داد.

ملی پوش تیم تنیس روی میز کشورمان با اشاره به حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از ورزشکاران المپیکی خاطر نشان کرد: اینکه ورزشکاران بدون دغدغه و با روحیه خوب در بزرگترین رویداد ورزشی جهان حاضر شوند اتفاق بسیار خوبی است که توسط وزارت ورزش و جوانان رقم خورد. در سالیان گذشته به رشته‌هایی مانند تنیس روی میز توجه چندانی نمی‌شد، اما در چهار سال اخیر شاهد رشد و شکوفایی این رشته بودیم و نمونه بارز آن در بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شد.

عالیمان در پایان اظهار کرد: کاروان ورزشی ایران در توکیو از ظرفیت خوبی برخوردار است و قطعا تصمیم جدید وزارت ورزش و جوانان باعث می‌شود که ورزشکاران ما با قدرت و جنگندگی بیشتر در المپیک حاضر شوند و امیدوارم که همه ورزشکاران موفق شوند روی سکو بروند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار