دستگیری سارقان حین سرقت سیم‌ و کابل برق و مخابرات در ماسال

فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سارقان و مالخران سیم و کابل برق و مخابرات در این شهرستان خبر داد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ مجید تقی‌زاده   فرمانده انتظامی شهرستان ماسال امنیت را یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیاز‌های هر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: تامین امنیت توسعه یافته و پایدار نیازمند مشارکت همگانی است.

وی به وقوع سرقت‌های سریالی سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان ماسال و پیگیری موضوع توسط پلیس اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات همه جانبه و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های صورت گرفته، رد ۳ متهم را در این پرونده‌ها پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با اعلام اینکه با تحقیقات به عمل آمده و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، هویت متهمان و مخفیگاه این افراد مورد شناسایی قرار گرفت تصریح کرد: متهمان مورد نظر با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از اعتراف متهمان ۴۵، ۴۷ و ۴۸ ساله به ۱۱ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در تحقیقات پلیس خبر داد و گفت: سارقان وسایل سرقتی را به ۳ مالخر می‌فروختند که ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی این افراد را نیز با تلاش‌های شبانه‌روزی دستگیر کردند.

سرهنگ تقی‌زاده با بیان اینکه از مخفیگاه مالخران ۴ هزار و ۵۰۰ متر سیم برق و مخابرات کشف شد اضافه کرد: سارقان به همراه مالخران ۲۳، ۳۸ و ۴۰ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تاکید بر توجه و رعایت هشدارها و توصیه‌های انتظامی توسط مردم خاطرنشان کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.