برنامه‌های ویژه شبکه دو در سوم خرداد؛

نماینده مردم لارستان و عضو کمیسیون نفت مجلس شورای اسلامی به «خیابان پاستور» می‌رود

حسین حسین زاده رئیس کمیته نفت و فرآورده‌های نفتی کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم لارستان امروز مهمان برنامه «خیابان پاستور» است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل روابط عمومی شبکه دو، در این قسمت از برنامه «خیابان پاستور» تلاش می‌شود با حضور حسین حسین زاده یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس به وظایف وزارت نفت، مسائل و دغدغه‌های این وزارتخانه پرداخته شود.

در این برنامه تلاش می‌شود تا در گفتگویی روشنگرانه و فارغ از هیاهو‌های رایج به تبیین وجوه مختلف مسئولیت‌های ریاست جمهوری، وظایف و اختیارات رئیس جمهور و وزارتخانه‌ها و معاونت‌های زیرمجموعه و عملکردشان در حوزه اجرایی کشور به صورت تخصصی نگریسته شود.

هدف از تولید «خیابان پاستور» گفتگو پیرامون موضوعات و دغدغه‌های اصلی جامعه است تا از این رهگذر مردم به تبیین مطالبات به حقی که می‌توانند از رئیس‌جمهور آینده داشته باشند، دست یابند.

گفتنی است در خلال این گفت‌وگو‌ها ویژگی‌های وزارت خانه‌های مسئول و معاونت‌های دست اندرکار در امور مختلف اجرایی کشور به وضوح تبیین می‌شود.

در این برنامه سعی شده اطلاعاتی که مردم برای یک انتخاب صحیح به آن نیاز دارند در خلال گفتگو‌ها بازخوانی شود.

«خیابان پاستور» کاریست از گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی و اجرای محمد سلوکی که هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

«کام شیرین» با موضوع شناخت مهارت های حل مساله در خانواده به روی آنتن می رود

نهمین قسمت از فصل ششم برنامه «کام شیرین» که دوشنبه ۳ خرداد روانه آنتن می شود و به موضوع مهارت های حل مساله در خانواده اختصاص دارد.

در این قسمت از «کام شیرین» دکتر رضا ناظری کارشناس برنامه در خصوص فرآیند حل مسئله در استانداردهای زندگی،چگونگی حل مسائل، مهارت های مورد نیاز برای حل مساله، مساله چگونه به معضل تبدیل می شود؟شناخت موقعیت مکانی، زمانی و تکنیک‌های بیان مسئله بین همسران،آشنایی با روش‌های حل مشكلات زوجین در زمینه عدم اعتماد و همدلی و ... با حاضران در استودیو به بحث و گفت‌وگو خواهد نشست.

فصل ششم «کام شیرین» که چندیست روانه آنتن شده سعی در مهارت آموزی در حوزه روابط بین فردی و فرهنگ گفتگوی خانواده جهت ارتباط بهتر اعضای خانواده با یکدیگر دارد.

این برنامه کاریست از گروه خانواده به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی، کارشناسی دکتر رضا ناظری و اجرای گیتی خامنه که دوشنبه ها بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن سه شنبه ساعت ۱۴:۰۰ خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه دو ، انتخابات 1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار