سرپل ذهاب تنها شهر قرمز در غرب کشور

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سرپل ذهاب تنها شهر قرمز در غرب کشور است، گفت : این وضعیت بسیار نگران کننده است و احتمال قرنطینه کامل این شهرستان مرزی وجود دارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : از مردم استان کرمانشاه و به ویژه اصناف به خاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در موج چهارم تشکر می‌کنم.

او گفت : متاسفانه در استان شرایطی پیش آمده هرگاه پیک کرونا نزولی می‌شود رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هم بسیار کمرنگ می‌شود و این کار ممکن است بسترساز ورود کرمانشاه به پیک پنجم شود.

استاندار کرمانشاه افزود: بر اساس گزارش‌های حوزه نظارت، متاسفانه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسمات عروسی و عزا اصلا مناسب نیست و تداوم این وضعیت سلامت شهروندان را با خطر جدی روبرو می‌کند.

بازوند بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام تبلیغات انتخابات اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی دستورالعملی تنظیم و به نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا اعلام کرده که بر اساس آن هر نامزدی در رعایت این دستورالعمل‌ها تخلف کند قطعا به عنوان یک تخلف انتخاباتی قلمداد خواهد شد و برابر قانون با وی برخورد می‌شود.

او با اشاره به تعطیلات پیش رو، از مردم خواست به خاطر حفظ سلامت خانواده خود و دیگر شهروندان، مسافرت نکنند در غیر این صورت مشمول جریمه‌های سنگین می‌شوند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سرپل ذهاب تنها شهر قرمز در غرب کشور است؛ ادامه داد: این وضعیت بسیار نگران کننده است و باید هرچه سریعتر تصمیماتی اتخاذ شود که این موج کرونا از سرپل ذهاب به شهر‌های دیگر استان سرایت نکند.

او گفت: ظهر فردا جلسه‌ای در این رابطه برگزار می‌شود و احتمال قرنطینه کامل سرپل ذهاب وجود دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.