صهیونیست‌ها یک فلسطینی را به جرم نام گذاری فرزندش به «سیف القدس» بازداشت کردند

رژیم صهیونیستی یک نویسنده فلسطینی را به دلیل نامگذاری فرزندش به نام عملیات اخیر حماس علیه این رژیم بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از عربی ۲۱، نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی یک نویسنده فلسطینی را به دلیل انتخاب نام "سیف القدس" (به معنی شمشیر قدس) برای فرزندش بازداشت کردند.

منابع رسانه‌ای فلسطین گزارش دادند که سازمان اطلاعات رژیم اشغالگر، القدسی حلبَبیه را پنجشنبه گذشته احضار کرد و پس از بازجویی، وی را به بهانه نامگذاری فرزندش به نام "سیف القدس" بازداشت کرد.

رسانه‌های اجتماعی، تصویر شناسنامه این نوزاد را که در ۱۵ ماه مه و در بحبوحه جنگ اخیر غزه، متولد شد، پخش کردند. پس از تجاوز ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بسیاری از فلسطینیان در شهر‌های مختلف پسران خود را "شمشیر قدس" نامیدند. این همان نامی است که مقاومت فلسطین برای نبرد اخیر خود در مقابل رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین که پس از تجاوزگری صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و هدف قرار دادن نمازگزاران در ۲۸ رمضان آغاز شد، پس از انتفاضه موشکی مقاومت و پرتاب بیش از ۴ هزار موشک به سوی مواضع نظامی، فرودگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه که نشان داد برد موشک‌های مقاومت سراسر اراضی اشغالی را در بر می‌گیرد، کابینه رژیم صهیونیستی را به اعلام آتش‌بس مجبور کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
همه مومنین واقعی عدالت خواه آزاده اندیشان خردمندان بصیران ادیان الهی مسیحیان و یهودیان و مسلمانان ضد صهیونیستهای فاشیستهای نژادپرستان بی عدالتان ضد حقوق بشران تبعیضگران جنایتکار غاصب از سر تا سر جهان از امروز نامشون رو با عشق و افتخار گذاشتن سیف القدس پرچم و تک پوشهاشم تو راه برای همه آزاده اندیشان عادل سقوط و فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی بسیار بسیار بسیار نزدیک است و پس از فروپاشی کامل صهیونیستهای خبیث ملعون همه فلسطینیان مومنین مسیحیان و یهودیان و مسلمانان در کنار یکدیگر همانند قبل از اشغال فلسطین در کمال صلح و آرامش و تعامل با یکدیگر در کنار یکدیگر زندگی خواهند کرد همانند کشور لبنان همانند کشور ایران که مسیحیان و یهودیان و مسلمانان در کنار یکدیگر به خوبی زندگی می کنند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار