بعد از ۲۵ سال تعطیلی؛

سومین سالن تولیدی شرکت صنایع نسج شهرستان سلماس افتتاح شد

با حضور وزیر صمت و استاندار اذربایجان غربی و جمعی از مسئولین استانی سالن شماره ۳ شرکت صنایع نساجی سلماس مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با حضور وزیر صمت و استاندار اذربایجان غربی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی سالن شماره ۳ شرکت صنایع نساجی این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

شرکت صنایع نسج شهرستان سلماس اولین واحد تولیدی بعد از انقلاب اسلامی بوده که در سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را در زمینه بافندگی به ظرفیت ۱.۵ میلیون متر مربع پارچه در سال شروع و تولید انواع پارچه‌های متقال تا سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در این زمینه‌ها ادامه داده است و به دلیل فرسودگی ماشین الات و عدم توانایی رقابت با سایر تولید کنندگان چند سال به حالت تعطیلی درامده است.

این شرکت بعد از تعطیلی در زمینه ایجاد تولید نخ‌های فانتزی، به ظرفیت ۱۲۰۰ تن در سال، فعالیت خود را دوباره از سر گرفته است.

شرکت نساجی سلماس در سال ۱۳۹۹ با توجه به فرمان مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، دریافت جواز توسعه و همراهی مسئولین با ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اقدام به تهیه ۱۰ دستگاه تابندگی کرد که با راه اندازی سالن شماره ۳ این شرکت برای ۲۰ نفر دیگر ایجاد اشتغال شد و هم اکنون میزان تولید این واحد به ۳۰۰ تن در سال رسید و هم اکنون در این واحد برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

این شرکت در مینه تولید نخ‌های پل استر پرتاب و انواع نخ‌های فیلامنت کرپ گلدوزی و فانتزی که محصولات به اکثر استان‌های کشور ارسال می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.