اپل واچ مالک یک سوم سهم بازار ساعت های هوشمند

اپل واچ در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ توسعه بازار رادیکال ساعت‌های هوشمند را گسترش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اپل اینسایدر؛ همزمان با رشد بازار کلی ساعت‌های هوشمند، اپل همچنان با فروش ساعت هوشمند محبوب Apple Watch Series ۶ همچنان پیشتاز است. تحقیقات انجام شده توسط Counterpoint نشان می‌دهد که سیستم عامل‌های دیگر برای به دست آوردن سهم بازار در بازار ساعت‌های هوشمند در تلاش هستند. در میزان سهم بازار، اپل واچ بیشترین سهم را دارد، اپل واچ مالک ۳۳.۵ ٪ از محموله‌های ارسالی است، در حالی که مقام دوم در اختیار تایزن با فقط ۸ ٪ است. باقیمانده سهم بازار بین چندین نشان دیگر توزیع شده است.

پپیشگام اصلی بازار ساعت‌های هوشمند، اپل واچ است که علی رغم تثبیت جایگاه خود در بازار ساعت‌های هوشمند، به دنبال خرید و ادغام شرکت‌هایی است که سعی در رقابت با اپل دارند.

سوژئونگ لیم، تحلیلگر ارشد کانتر پوینت گفت: "اپل با گسترش نمونه کار‌ها از Watch SE به سری ۶ در زمان مناسب، توانست موقعیت رهبری خود را در بازار تثبیت کند. این ممکن است سامسونگ را به سمت راه اندازی یک مدل میان رده برای افزایش رشد و دریافت سهم بیشتری از بازار سوق دهد. "

اپل واچ مالک یک سوم سهم بازار ساعت های هوشمند

آمار سهم بازار ساعت های هوشمند

سیستم عامل WearOS ساعت‌های هوشمند گوگل با ارسال تنها ۳.۹ ٪ از محموله ها، نتوانسته در بازار جذب شود. گوگل اخیراً از همکاری با سامسونگ برای تقویت تجارت پوشیدنی خود، همراه با خرید Fitbit خبر داده است. این سه نشان تجاری در مجموع می‌توانند بیش از ۱۵ ٪ از محموله‌ها را در آینده ارسال کنند.

شرکت اپل +Apple Fitness را معرفی کرد که ترکیبی از ردیابی تناسب اندام در ساعت اپل با تمرینات ویدئویی در Apple TV یا iPad برای سطح جدیدی از هم افزایی است.

شایعات در مورد اپل واچ سری ۷، نشان دهنده تعهد مستمر به سلامت و ویژگی‌های نجات دهنده زندگی است. اپل می‌تواند یک مانیتور فشار خون یا نوعی ردیاب قند خون را در ساعت هوشمند جدید خود اضافه کند. چنین ویژگی‌هایی در یک ساعت هوشمند ۴۰۰ دلاری جایگاه اپل در سال ۲۰۲۲ را تضمین می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار