فرمانده سپاه قدس گیلان:

دستگاه قضایی با مسببان حادثه خرشک برخورد قانونی کند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مسببین حادثه خرشک قطعا توسط قوه قضاییه شناسایی و افرادی که در این خصوص کوتاهی کردند قطعا باید پاسخگو باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه در تمامی بحران‌ها در کنار مردم است، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سپاه پاسداران کمک به مردم در تمامی بحران‌ها بوده و سپاه قدس هم در بسیاری از موارد ازجمله سیل مازندران و تالش به یاری مردم و افراد آسیب‌دیده رفته است.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در روستای خرشک رودبار گفت: پس از این حادثه گروه‌های جهادی در روستای خرشک رودبار کار خود را آغاز و به توزیع بسته‌های معیشتی مشغول شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سفر چند روز گذشته خود به روستای خرشک رودبار بیان کرد: با رانش زمین و ریزش کوه بخشی اعظمی از خانه مردم در این منطقه از بین رفته و با مشکل مسکن مواجه هستند، زیرا منازل آنان تخریب شده است، لذا در این سفر میزان خرابی‌ها بررسی و پیگیری‌های لازم در این مورد انجام می‌شود.

عبدالله‌پور با درخواست از مسئولان در خصوص برخورد با مسببین حادثه رانش زمین در خرشک رودبار بیان کرد: مسببین این حادثه قطعا توسط قوه قضاییه شناسایی و افرادی که در این خصوص کوتاهی کردن قطعا باید پاسخگو بوده و مجازات شوند.

وی با تاکید بر لزوم ساخت مسکن برای اهالی روستای خرشک رودبار افزود: پس از مشخص شدن زمین هر یک از ۳۳ خانوار روستای خرشک، سپاه قدس گیلان برای هر یک از این ۳۳ خانوار با کمک بنیاد مسکن، کمیته امداد و دولت منازل آسیب دیده را ساخته و این امر به‌صورت فوری با همکاری خود اهالی محل انجام می‌شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.