توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه گیلان گفت: دراجرای مرحله سوم رزمایش مواسات ۵۰ هزار بسته معیشتی دیگر میان نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی ، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: در مرحله سوم از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و همزمان با پایان ماه مبارک رمضان سپاه ۵۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌کند. 

او با اشاره به  پیشتازی بسیج و سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم در پی شیوع ویروس کرونا ، افزود: تاکنون مراحل اول و دوم از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با هدف حمایت از قشر‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا و خانواده‌های نیازمند در گیلان برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان،  با تأکید بر اینکه بسته‌های معیشتی تهیه شده میان نیازمندان و خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود ، گفت: از همان روز‌های نخستین شروع بحران کرونا اقشار مختلف مردم، نیکوکاران، بسیجیان و گروه‌های جهادی میدان خدمت‌رسانی را خالی نکردند و با تمام توان خود در صحنه عمل حاضر بودند.

سرهنگ ابراهیمی افزود: در مرحله اول رزمایش مواسات ۵۵ هزار بسته معیشتی و  در مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه هم  ۵۰ هزار بسته حمایتی در سراسر استان توزیع شده است.

او  با بیان اینکه بسیجیان و گروه‌های جهادی  با تمام ظرفیت و توان خود برای کمک به مردم به میدان آمدند ، گفت: کمبود وسایل بهداشتی، ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در گیلان از جمله مواردی بود که سپاه با کمک گروه‌های جهادی خود برای رفع آن تلاش کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان  تصریح کرد: تأمین وسایل بهداشتی و ضدعفونی کننده و کمک به کادر درمانی از جمله اقدامات گام نخست سپاه قدس گیلان برای مقابله با کرونا است.

 

انتهای پیام/م.ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.