بارگیری اموال ۷۰ سرقت در یک کامیون

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ازکشف ۷۰ فقره سرقت از یک کارگاه ضایعاتی در کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی با بررسی هوشمندانه کامیونی که در حال بارگیری در یک کارگاه ضایعاتی بود ۷۰ فقره سرقت کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بر اساس گزارشات مردمی از دپوی مقدار زیادی اموال مسروقه در یک کارگاه ضایعاتی باخبر شدند.

او اظهار داشت: این افراد  قصدجابجایی این اموال را  به مرکز کشور داشتند.

او تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی ضمن بازدید از این کارگاه و در بررسی‌های بعدی متوجه شدند حجم زیادی از اموال، اشیا و اجناسی که در این مکان در حال بارگیری در یک دستگاه کامیون هستند مسروقه و جهت انتقال به مرکز کشور بارگیری می شوند.

سرهنگ پور امینایی بیان کرد: در ادامه ماموران ضمن بازرسی از کامیون و محیط این کارگاه بیش از ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سیم برق شبکه هوایی، ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۱۷ باطری مربوط به خودرو‌های سنگین، ۳۰ عدد باطری موتورسیکلت نو، تعداد زیادی پلاک خودرو‌های مسروقه، تعدادی دیگ و ظروف مسی و مقادیر قابل توجهی تابلو و علائم ترافیکی، کنتور آب، رگلاتور گاز، انواع چراغ روشنایی معابر، لوله‌های انتقال آب و برخی وسایل دیگر که مشخص شد همگی سرقتی هستند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگیری یک سارق و یک مالخر مرتبط با این کارگاه اظهار کرد: متهمان که قصد داشتند اموال مسروقه را به مرکز کشور انتقال دهند در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به انجام ۷۰ فقره سرقت و خرید اموال مسروقه از سارقان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه کامیونت از متهمان، گفت: کم توجهی شهروندان به حفظ اموال خود بارزترین دلیل بروز سرقت است و از مردم انتظار می‌رود با استفاده از تجهیزات مناسب مانند دزدگیر، سامانه ردیاب خودرویی، دوربین‌های مداربسته و حفاظ مناسب، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب و موارد اینچنینی را به پلیس منعکس کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ارتکاب سرقت ، متهمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار