بسته تشویقی کمیته امداد البرز به متولیان ایجاد اشتغال

پرداخت پاداش ۱ میلیون تومانی کمیته امداد البرز برای مددجویان و فرزندان آن ها که در یک سال گذشته مشغول به کار (با بیمه) شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،شاهین رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز با تأکید بر اینکه این نهاد از طریق استعداد سنجی، مشاوره شغلی و آموزش‌های فنی و حرفه و مهارتی متناسب در صدد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است گفت: سهم البرز در ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و افراد نیازمند در سال جاری، ۸۰۰۰ شغل است که در قالب تسهیلات اشتغال، کاریابی و راهبری شغلی به‌طور مستقیم و به‌طور غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز افزود: در سال گذشته بیش از ۳۹۵۰ مورد جهت دریافت تسهیلات اشتغال و خودکفایی، ۱۹۰۰ نفر از متقاضیان اشتغال به مراکز کاریابی و ۳۲۰۰ نفر برای گذراندن دوره‌های آموزش شغلی استان معرفی‌شده‌اند.

 رضایی با بیان اینکه بنگاه اقتصادی می‌توانند از مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌عنوان نیروی انسانی استفاده کنند گفت: این بنگاه‌ها می‌توانند از مشوق کمیته امداد مبنی بر پرداخت صد در صدی حق بیمه سهم کارفرما در دو سال نخست استفاده  کنند.

او پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت را یکی از خدمات ویژه این نهاد دانست وافزود: باهدف پایداری و ثبات شغل، بازرسان کمیته امداد پنج‌ساله به طور مستمر بر طرح‌های اشتغال ایجادشده نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.