از سرگیری اعطای تیک آبی توئیتر پس از وقفه ای چند روزه

توئیتر اعلام کرد کاربران می‌توانند مجددا برای دریافت علامت تیک آبی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، توئیتر روز سه شنبه اعلام کرد که برنامه‌های تایید و اعطای تیک آبی را پس از توقف کوتاهی در هفته گذشته دوباره باز کرده است. توقفی که جمعه انجام شد، تنها هشت روز پس از شروع رسمی درخواست‌های تأیید در ۲۰ مه بود. هنگامی که توئیتر برای اولین بار پس از چند سال، در ماه مه برنامه‌های تایید درخواست برای تیک آبی را دوباره باز کرد، گفت که پاسخ به درخواست‌ها ظرف چند روز اعلام می‌شود، اما هشدار داد که بسته به حجم درخواست‌های دریافتی توسط شرکت، ممکن است پاسخگویی چند هفته طول بکشد.

با برنامه تایید درخواست جدید توئیتر ، هر کسی می‌تواند درخواست کند تا علامت تیک آبی بگیرد، این قابلیت نشان می‌دهد که کاربر، تایید شده است. با این حال، براساس معیار‌های اصلاح شده توئیتر ، فقط چند دسته از حساب‌ها واجد شرایط دریافت تیک آبی توئیتر هستند: دولت‌ها؛ شرکت‌ها، نشان‌های تجاری و سازمان‌ها؛ سازمان‌های خبری و روزنامه نگاران؛ حساب‌های سرگرمی؛ ورزش و بازی؛ و فعالان، سازمان دهندگان و افراد تأثیرگذار دیگر.

از سرگیری اعطای تیک آبی توئیتر پس از وقفه چند روزه

تایید تیک آبی توئیتر پس از وقفه چند روزه

تنها هشت روز پس از اعلام مجدد راه اندازی روند تایید Bluecheck و یا همان تیک آبی معروف توئیتر که برای مدت زمان طولانی متوقف شده بود ، این شرکت  روز جمعه اعلام کرد که متأسفانه، با درخواست‌های زیادی برای دریافت تیک آبی توئیتر مواجه شده‌ایم و تا اطلاع ثانوی و بطور موقت از درخواست کاربران چشم پوشی می‌کنیم تا اوضاع به روال قبل برگردد.

این شرکت چند روز پیش اعلام کرده بود: "ما در حال تلاش برای تأیید موارد ارسال شده هستیم. بنابراین شرکت باید با این درخواست‌ها موافقت کند و در عین حال موارد دیگر را بپذیرد در حالی که موارد ارسالی را نیز بررسی می کنیم و خبر خوب برای کاربران این است که به زودی درخواست ها را دوباره باز خواهیم کرد!"


بیشتر بخوانید


انهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار