فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه فرا رسیدن ۱۴ خرداد؛ سالروز عروج ملکوتی معمار کبیرانقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله علیه و قیام خونین ۱۵ خرداد؛ از عموم هم استانی‌ها برای حضور در مراسم محوری ۱۴ و ۱۵ خرداد دعوت بعمل آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی متن فراخوان به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

امــام خامنه ای:
هنر بزرگ امام خمینی تبدیل خودباوری به جای خودباختگی بود.
متن فراخوان:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خداوند بر بزرگ بت شکن عصر؛ ذریه پاک و مطهر آل الله صلوات الله علیهم اجمعین و عبد صالح او که به نَفَسِ قدسی و صلابت موسوی خویش نوید عزت، افتخار و سربلندی را برای بشریت قرن حاضر به ارمغان آورد و اغلال ذلت و سرسپردگی را گسست.

سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب؛ حضرت امام روح الله قدس سره الشریف و در آستانه انتخاب بزرگ ملت ایران که میروند تا در یکی دیگر از امتحانات مهم و سرنوشت ساز میهن عزیز اسلامی نقش آفرینی کنند؛ آنچه تبلور یافته؛ اعتماد و اعتقاد راسخ آن پیر سفرکرده به نقش و حضور بی بدیل و تأثیرگذار مردم در همه عرصه هاست که حتی در سخت‌ترین روز‌های دفاع مقدس، نگذاشتند کوچک‌ترین خللی در انتخابات و رأی مردم وارد شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب؛ حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه؛ از عموم مردم مومن و ولایتمدار باب الرضا گنجینه معرفت‌ها دعوت می‌کند با حضور در مراسمات محوری بزرگداشت ارتحال امام فقید و قیام خونین ۱۵ خرداد که در سراسر استان به شرح ذیل برگزار خواهد شد با آرمان‌های بزرگ و الهی امام راحل عظیم الشأن ره و خلف صالحش حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی تجدید پیمان کنند؛ مراسم عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدای گلگون کفن در گلزار متبرک شهدای سراسر استان؛ پنجشنبه ۱۳/۳/۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح.

- مراسم محوری بزرگداشت ارتحال مرکز استان؛ ساعت ۱۰:۱۵ روز جمعه ۱۴ خرداد در مصلی امام خمینی ره با سخنرانی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی.

- مراسم یادوخاطره شهدای گلگون کفن قیام خونین ۱۵ خرداد؛ شنبه ۱۵/۳/۴۰۰، ۱ بعد نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی ره بجنورد و با سخنرانی آیت الله فیاضی؛ نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری.
انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.