رنجبر:

عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان کرمانشاه حدود ۱۵ هزار تن هستند

فرماندار شهرستان کرمانشاه عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان را حدود ۱۵ هزار تن اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان را حدود ۱۵ هزار تن اعلام کرد و گفت : این عوامل شامل عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و بازرسان هستند که کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

او گفت : روند آموزش کارکنان شعب اخذ رای در سطح شهرستان آغاز شده است و کماکان این روند ادامه دارد.

او با بیان اینکه انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیک برگزار می‌شود افزود: فرآیند برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر به صورت کاملاً الکترونیکی و ماشینی خواهد بود و در انتخابات ریاست جمهوری هم فقط ۲ مرحله به صورت دستی انجام می‌شود.

رنجبر با بیان این‌که حدود هزار و ۷۰۰ صندوق اخذ رای در شعب سراسر شهرستان توزیع خواهد شد، افزود: در هر شعبه ۲ تا پنج صندوق الکترونیکی برای انتخابات شورای شهر و روستا‌ها مستقر خواهد شد.

 فرماندار کرمانشاه گفت: تمام فرآیند برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر به صورت کاملاً الکترونیکی خواهد بود و عوامل برگزاری انتخابات هیچ نقشی در این زمینه ندارند به طوری که آرای شهروندان به صورت ماشینی، ثبت و چاپ و در صندوق ریخته می‌شود.

رنجبر افزود: جز قرائت و شمارش آرا مابقی ۲۴ فرآیند انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

فرماندار کرمانشاه گفت: علاوه‌بر صندوق‌های الکترونیکی اخذ رای انتخابات شورای شهر و روستا، صندوق‌هایی نیز برای رأی‌گیری دستی تحویل شعب اخذ رای می‌شود که در صورت وجود مشکل در سیستم الکترونیک و شرایط اضطرار، از آن‌ها استفاده و اخذ آرا همانند انتخابات ریاست جمهوری صورت گیرد.

رنجبر با بیان این‌که ۷۲۱ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه آرای مردم را جمع‌آوری خواهد کرد، گفت: ۴۵۸ شعبه مخصوص شهر کرمانشاه است که ۴۴۶ شعبه به‌صورت ثابت و ۱۲ شعبه نیز به‌صورت سیار آرای مردم را اخذ می‌کنند .

فرماندار کرمانشاه تعداد صندوق‌های الکترونیک اخذ رای را ۲ هزار و ۶۵ عدد اعلام کرد و ادامه داد: روند آموزش یک‌هزار و ۳۱۴ نفر از کارکنان صندوق‌های الکترونیک اخذ رای در حال انجام است.

او افزود: ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود که روند آموزش یک‌هزار و ۳۱۴ نفر از کارکنان صندوق‌های الکترونیک اخذ رای در حال انجام است و تعداد صندوق‌های الکترونیک اخذ رای ۲ هزار و ۶۵ عدد است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار