نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

امام خمینی (ره) ما را با هویت اسلامی و الهی آشنا کرد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام خمینی (ره) ما را با هویت اسلامی و الهی آشنا کرد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی (ره) ما را با هویت اسلامی و الهی آشنا کرد، گفت : امام راحل علاوه بر ایران، الگویی بی‌نظیر برای عالم اسلام و جهان شد و ایشان بودند که به ملت ایران قدرتی را القا کرد که توانستند هشت سال با دنیا بجنگند و پیروز میدان شوند.

او در آئین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که به همت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، از امام خمینی (ره) به عنوان خورشید و اقیانوسی یاد کرد که کشف عظمت آن ناممکن است.

علما افزود: انقلاب اسلامی ایران تحت رهبری امامین انقلاب با قوت و قدرت پیش می‌رود و دنیا را به تدریج متأثر خواهد کرد، زیرا ماهیت این انقلاب، الهی و اسلامی است و امام راحل افتخار می‌کند به این که ما تابع معصومین (ع) هستیم، لذا این انقلاب الهی است و متکی به محکم‌ترین جایگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: نسیم روح بخش انقلاب اسلامی ایران به فضل الهی جهان را متأثر خواهد کرد، زیرا توان این انقلاب، متکی به حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

او ادامه داد: امروز همه ما واقف هستیم که یکی از کار‌های امام (ره) این بود که ما را به هویت قدرتمند اسلام هدایت کرد و از این نظر رهبری امام راحل در عالم بی‌نظیر است، امام راحل علاوه بر ایران، الگویی بی‌نظیر برای عالم اسلام و جهان شد و ایشان بودند که ما را به هویت اسلامی رجعت دادند و به ملت ایران قدرتی را القا کرد که توانستند هشت سال با دنیا بجنگند و پیروز میدان شوند.

علما با دعوت از حضار برای تعمق بیشتر، گفت: آیا فکر کرده‌ایم با کدام قدرت ما به این همه عظمت دست یافتیم؟ باید بدانیم، استقلال و روی پای خود ایستادن هزینه دارد و ملت ایران با سرافرازی با مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری این هزینه‌ها را پرداخت کرد و امروز این شما هستید که آمریکا را زیر چکمه‌های خود قرار داده‌اید.

او با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با قیام حضرت سید الشهدا (ع)، افزود: حضرت سید الشهدا (ع) موضع خودش را تعیین کرد و فرمود «من برای احیای دین جدم قیام می‌کنم»، لذا کسی که برای خدا حرکت می‌کند ضرر در کارش و در برنامه‌اش نیست، زیرا این اسلام است که کاربرد دارد و امروز همگان می‌دانیم که دنیای استکبار از اسلام سیلی خورده است، بنابراین تا زمانی که بتوانیم انقلاب را با محتوای اسلامی نگه داریم، خطری ما را تهدید نمی‌کند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: ببینید چقدر مقام معظم رهبری ملاک‌های انتخابات را بر مبنای اسلام تذکر می‌دهند، چرا توصیه می‌کنند که پای صندوق‌ها برویم؟ زیرا وقتی پای صندوق‌های اخذ رای می‌رویم در واقع ما به اسلام و استقلال و قدرت کشور خود رأی می‌دهیم.

علما در خصوص اهمیت شرکت مردم در انتخابات، ادامه داد: باید ملاک‌ها را خوب دقت کنیم و ملاک انتخابمان اسلام باشد و این همان مورد بسیار حساسی است که مقام معظم رهبری بار‌ها تذکر می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ما کشوری ثروتمند هستیم و برخی از معادن ما جایگاه اول دنیاست، لذا باید با انتخاب فردی اصلح، مدیر، پاک و مدبر، جایگاه واقعی ملت بزرگ ایران را به آن‌ها بازگردانیم، و باید هر کدام از ما یک ستاد باشیم، و یکدیگر را تشویق به شرکت در انتخابات کنیم و واقف باشیم ایران به برکت حضور مردم قدرتمند است.

امام جمعه کرمانشاه پیرامون انتخاب آگاهانه و حداکثری، گفت: همه باید حقانیت خود را در انتخابات فریاد بزنیم، زیرا دِین شهد ا بر گردن ماست، و در فردای قیامت باید پاسخگویی شهدایی باشیم که برای انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار