اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر‌های کرمانشاه

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه گفت : با پایان یافتن فرصت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر‌های استان از هزار و ۱۱۱ نفر داوطلب ثبت نام شده تعداد ۶۱نفر انصراف، ۱۳۵ نفر رد و ۹۱۵ نفر مهر تایید هیات اجرایی و نظارت را گرفتند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمانشاه گفت : نتیجه بررسی شکایت داوطلبانی که در مراحل قبل رد صلاحیت شده اند به فرمانداری‌ها ارسال شده و فردا ۱۷ خرداد به صورت محرمانه به داوطلبان ابلاغ می‌گردد.

او تاریخ انتشار اسامی نامزد‌ها را ۱۷ تا ۱۹ خرداد اعلام کرد و گفت : فرمانداران استان ماموریت دارند قبل از شروع تبلیغات در نشست با نامزد‌ها قانون و آیین نامه اجرایی تبلیغات و نیز مصوبات ستاد ملی کرونا در ممنوعیت هر نوع تجمع در فضای مسقف را به آنان ابلاغ و توجه مسئولیت اجرای آنرا به نامزد‌های شورای شهر متذکر و متعهد نمایند.

دبیر ستاد انتخابات ۱۴۰۰ استان کرمانشاه زمان تبلیغات را از ۲۰ خرداد به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از زمان اخذ رای دانست و از فرمانداران، هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی خواست رفتار نامزد‌ها را در چارچوب قانون و مصوبات ستاد ملی کرونا رصد و با هرگونه تخلف برخورد قانونی بعمل آورند.

بالایی با یادآوری اینکه ۸۷ درصد داوطلبان از فیلتر اجرا و نظارت عبور کردند، افزود: انتخابات شورا‌ها در ۳۴ شهر و برای ۱۸۲ کرسی در تاریخ ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار و بصورت میانگین برای هر کرسی پنج نفر رقابت خواهند کرد.

 او گفت: بالاترین رقابت در شهر کرمانشاه و به ازای هر کرسی ۱۰ نفر خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار