تایید صلاحیت ۱۸ داوطلب دیگر برای عضویت در شورا‌های شهرستان مشهد

رئیس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌ها در مشهد گفت: ۱۸ داوطلب دیگر برای عضویت در شورا‌های اسلامی شهر‌های این شهرستان تایید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید علی بامشکی رئیس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: ۱۸ داوطلب دیگر برای عضویت در شورا‌های اسلامی شهر‌های این شهرستان تایید صلاحیت شدند. بیشتر این افراد که پیش تر در هیات نظارت استان رد صلاحیت شده بودند داوطلب عضویت در شورای شهر مشهد می‌باشند.

او افزود: علاوه بر تایید صلاحیت این تعداد، برخی نیز توسط هیات مرکزی نظارت ردصلاحیت شده اند که آمار تکمیلی در این خصوص توسط فرمانداری مشهد اطلاع رسانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


رئیس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مشهد ادامه داد: پیش از این از مجموع ۱۸۹ داوطلب ردصلاحیت شده در هیات اجرایی و نظارت شهرستان مشهد، ۱۵۲ نفر اعتراض خود را به هیات عالی نظارت استان ارسال کرده بودند که پس از انجام بررسی‌ها ۲۵ نفر تایید صلاحیت شدند و اعتراض ۱۲۷ نفر رد شد و نظر قبلی استان در خصوص این افراد تایید گردید.

بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی پس از انجام فرآیند تایید صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان مشهد از مجموع هزار و ۶۲ داوطلب ثبت نام شده حدود ۸۵۰ نفر تایید صلاحیت شده اند.

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار