اقدام وحشیانه راننده کانادایی در زیر گرفتن یک خانواده مسلمان

در ادامه اسلام هراسی در کانادا این بار یک راننده کامیون خانواده‌ای را به دلیل مسلمان بودنشان زیر گرفت و ۴ نفر از آنان را به کام مرگ کشاند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، یک راننده کانادایی با کامیون خود به عمد خانواده‌ای را به دلیل مسلمان بودن،  زیر گرفت. چهار نفر  از اعضای این خانواده کشته و یک پسر ۹ ساله به شدت زخمی شد.

رسانه‌های کانادایی روز دوشنبه گزارش دادند، قربانیان، همه اعضای یک خانواده بودند که عصر یکشنبه هنگام  عبور از یک خیابان در حدود ۲۰۰ کیلومتری (۱۲۴ مایل) جنوب غربی تورنتو، یک راننده کامیون آنها را زیر گرفت.

پلیس اعلام کرد که قربانیان دو زن ۷۷ و ۴۴ ساله، یک مرد ۴۶ ساله و یک دختر ۱۵ ساله بودند. یک پسر بچه  ۹ ساله نیز به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری شده است. مقامات محلی اسامی قربانیان را منتشر نکردند.

شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد این یک عمل برنامه ریزی شده و از پیش طراحی شده با انگیزه نفرت بوده است. اعتقاد بر این است که این قربانیان به دلیل مسلمان بودن هدف قرار گرفته اند.

این حمله در حالی صورت گرفت که نگرانی‌ها در خصوص حملات اسلام هراسی در استان‌های سراسر کانادا افزایش یافته و مردم خواستار مقابله با نژادپرستی، خشونت‌های ناشی از نفرت و شیوع گروه‌های راست افراطی هستند.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در توئیتی نوشت: جامعه مسلمانان در سراسر کشور، بدانید که ما در کنار شما هستیم. اسلام هراسی در هیچ یک از جوامع ما جایی ندارد. این نفرت موذیانه و نفرت انگیز است.

چندی پیش نیز در پی کشف گور جمعی متعلق به کودکان بومی در مدرسه شبانه روزی سابق، نخست وزیر کانادا به انتقاد از کلیسای کاتولیک پرداخت و از  آنها خواست تا عذرخواهی کنند و  مسئولیت خود را در خصوص این مسأله بپذیرد. اما  مقامات کلیسا از عذرخواهی سر باز زدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
لعنت بهش
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
اسلام هراسی؟!!!
اولا این رفتار یعنی اسلام ستیزی.
دوماً رفتار فاشیستی تو آمریکا و کانادا دیگه مسئله عادی شده.
دیروز سیاهپوستان امروز مسلمانان ولی فرق امروز با دیروز این هست که به خاطر خواهر و برادرهایمان لازم باشه چالشون میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
عجب روانی هایی هستند ! فکرشو کنید تو خانه خودت نشستی یکی با کامیونش تشریف بیار تو یا با خانوادت داری از خیابان رد میشی طرف با کامیونش تشریف بیار خیلی راحت کل خانواده رو جارو کنه و ببره آب از آب هم تکان نخوره چه دم از حقوق بشر هم میزند کانادا واقعا آدم حالش به هم میخوره ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
کانادایی = داعشی
-
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
و آنوقت کانادایی ها نگران حقوق بشر در سایر کشورها هستند خنده دار نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
بابا دیوانه خانه است این کشور وحشی خانه است یک روز گور دسته جمعی کشف میشه آنهم هموطنای خودشون یک روز با کامیون میرن تو خانه طرف بابا دست و پاشونو ببندید غیرقابل کنترلند واه واه مملکتو داشته باش اونوقت یکسریا اختلاس میکنند که فرار کنند به کانادا ! آخه این کشور امنه ؟آدم امنیت داره؟ واقعا که متاسفم ...
آخرین اخبار