فرمانده انتظامی شهرستان چرداول:

بزرگان و ریش سفیدان سرمایه‌های گران بهای جامعه هستند

سرهنگ مهدیخانی گفت: بزرگان و ریش سفیدان سرمایه‌های گران بهای جامعه و گره گشای مشکلات بین مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در نشست هم اندیشی پلیس با ریش سفیدان، معتمدان و متنفذین محلی شهرستان چرداول گفت: امنیت اساسی‌ترین نیاز بشر و زیر بنای تمامی فعالیت‌های یک جامعه بشمار می‌آید و تا خللی در این نعمت بزرگ ایجاد نشود ارزش و اعتبار آن برای انسان آشکار نخواهد شد.

او افزود: مقوله امنیت به حدی با اهمیت است که اگر تأمین نشود انسان قادر به تهیه مایحتاج ضروری خود نیز نخواهد بود و حیاتش به مخاطره خواهد افتاد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ادامه داد: برقراری نظم و امنیت فقط با کار انتظامی و اقدامات سلبی امکانپذیر نیست بلکه نیازمند مشارکت فعال همه آحاد و اقشار اجتماع است و از این جنبه همکاری بزرگان، معتمدان و ریش سفیدان با پلیس می‌تواند موثر واقع شود.

او بیان کرد: بعضا جرائم خشنی در سطح جامعه رخ می‌دهد که از مسئله پیش پا افتاده و جزئی شروع شده که به علت ناتوانی در حل مسائل توسط طرفین است و اینجاست که بزرگان و معتمدان محلی با دخالت به موقع و قبل از اینکه یک مسئله پیش پا افتاده به مسئله‌ای جبران ناپذیر تبدیل شود از آن جلوگیری کنند.

سرهنگ مهدیخانی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات و سم پاشی‌های رسانه‌ای بیگانگان برای دلسرد کردن مردم و خصوصاً جوانان برای عدم حضور در این حماسه ملی از بزرگان و سران طوایف، ریش سفیدان و معتمدان خواستاریم که با استفاده از نفوذ و اثر کلام خود جوانان و اهالی محله خود را نسبت به توطئه دشمنان آگاه کنند تا در روز ۲۸ خرداد ماه خالق حماسه‌ای دیگر شوند.

در خاتمه این دیدار  محمد احمدی دبیر شورای معتمد پلیس شهرستان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی انتظامی شهرستان خصوصاً در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از فرمانده انتظامی شهرستان خواست اجرای اینگونه طرح‌ها را به صورت ویژه در دستور خود قرار دهند چرا که این امر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان از پلیس شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.