ابتلای ۶۳ بیمار به کرونا در یک روز

شمار بستری شدگان کرونایی در بیمارستان‌های مازندران با پذیرش ۶۳ بیمار جدید به ۳۲۰ بیمار رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ۶۳ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل پذیرش و ۷۲ نفر با بهبودی نسبی مرخص شدند.

هم اکنون ۳۲۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی زیرمجموعه این دو دانشگاه بستری هستند که از این تعداد ۷۲ بیمار با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی نیز بر اثر ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی مازندران جان خود را از دست داد.

بستری ۵۲ بیمار کرونایی جدید
دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۵۲ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۴۴ نفر هم ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۲۳۰ بیمار مبتلا به کرونا اکنون در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند، افزود: از این تعداد ۳۷ بیمار با علائم تنفسی وخیم تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در این مدت نیز یک هم استانی بر اثر ابتلا به کروناویروس جان باخت.


شناسایی ۱۱ بیمار کرونایی جدید
دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۱ بیمار کرونایی جدید از ترخیص ۱۹ بیمار با بهبودی نسبی خبر داد و گفت: شمار بیماران کرونایی بستری شده درمراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل ۸۴ نفر است که ۳۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: امروز فوت بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه ثبت نشده است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار