عراقچی راهی محل برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام شد

رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان راهی محل برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام شد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه راهی محل برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام شد.

رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان قرار است پیش از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام که عصر امروز در گراند هتل وین برگزار می شود ، دیدارهایی دوجانبه برگزار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
سلام:مجلس اگر براستی انقلابی و عصاره فضائل ملت است باید با تصویب طرح قاطع دو فوریتی ممنوعیت قانونی ابدی مذاکره از طرف هر دولت جمهوری اسلامی با غرب وبیگانه را در زمینه دفاعی ،موشکی ، فضایی، نانو ، هسته ای جدید، سلول های بنیادی، پزشکی، هوش مصنوعی وهمه علوم و فنون پیشرفته را تصویب کند زیرا هدف وضع تحریم های همه جانبه علیه ایران از طرف امریکا و غرب ،ناراضی کردن ملت و در پی آن گشودن باب مذاکره است درصورت عدم مذاکره امید به آن، از طرف دشمن قطع گردیده و حربه و بازی تحریم و مذاکره بی خاصیت می گردد.درغیر این صورت با این مذاکرات خفت بار تمام موئلفه های قدرت ایران یکی پس از دیگری از طرف غربگرایان و شیفتگان مذاکره به تاراج می رود بدون اینکه ساختار کلی تحریم ها لغوگردد«بی پرده باید گفت با این قرارداد امثال برجام علاوه بر نابودی صنعت هسته ای جز خفت، ذلت و تاراج علمی و فنون پیشرفته ،تورم افسار گسیخته ،نابودی تولید داخلی و تعطیلی کارخانجات و بیکاری، جهش قیمت ارز و گرانی بی ضابطه کالاومسکن،هیچ رهاوردی برای کشور نخواهد داشت» نکته مهم و حیاتی دیگر که نمایندگان محترم مجلس همواره باید مد نظر قراردهند در تصویب هر نوع قوانینی باید نظارت و بازدارندگی در خود آن قانون گنجانده شود به این نحو که مصوبه ای که به قانون تبدیل شده در هررده و مقامی از ریاست جمهوری گرفته تا هرمقامی در صورت عدم اجرای آن از طرف مستنکف، وصف مجرمانه ومجازات بازدارنده در آن گنجانده شود تا کسی جرات نکند قانون را به سخره گرفته و یا آنرا قبول نداشته و اجرا نکند. مصوباتی که بار ها ازطرف مجلس و تائید شورای نگهبان به قانون تبدیل شد اما همچنان ازطرف دو رئیس جمهور اخیر آقایان احمدنژاد و مخصوصاً روحانی اجرا نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
راستی ظریف کجاست؟مگر اووزیر امور خارجه نیست پس چرا ما چیزی از او دراخبار نمی بینیم فقط گزارشهای بدون تصویر آیا ایشان عزل شده اند؟ وچرا در خبر ها فقط نام عباس عراقچی برده می شود واو همه کاره وزارت خارجه شده؟یعنی اوضاع اینقدر خرابه که جرات پخش اخبار درست را ندارید وما باید از رسانه های(معاند) حقایق را بفهمیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
باشد
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۱۹:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
ای اقای عراقچی ماهی یکبارمیری مسافرت هتل وین بااون امکانات برای خودت حال میکنی برجام که برای مردم بیچاره سودی که نداشت ولی برای شما به اصلاح سیاستمداران این دولت خیلی منفعت داشت.
آخرین اخبار