منتخبین مسابقات فرهنگی و هنری مدارس کوهبنان تجلیل شدند

مراسم تجلیل ازمنتخبین مسابقات قرآن، عترت، نماز، فرهنگی و هنری مدارس کوهبنان در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش کوهبنان برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش کوهبنان از برترین‌ها و منتخبین مسابقات قران، عترت، نماز، فرهنگی و هنری مدارس شهرستان‌که امسال موفق به کسب رتبه‌های برتر در شهرستان و استان شده اند تجلیل شد.

سید محمد رضا حسینی مدیر آموزش و پرورش کوهبنان ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت معصومه (ص) و روز دختر گفت: تعلیم و تربیت همچون دو بال هستند که در سعادت انسان نقش مهمی و اساسی دارند که این مهم در قران کریم و روایات مورد توجه قرار گرفته است.

اوافزود: مدیران مدارس، معاونین و‌مربیان پرورشی نقش مهمی در برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، قرآنی ،عترت و نماز دارند.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان بیان داشت: دبیران و دانش آموزن کوهبنان همواره در مسابقات استانی و کشوری حائز رتبه‌های برتر هستند و اخیرا سه نفر از همکاران و دانش آموزان در کشور حائز رتبه شده اند.

حسینی تصریح کرد: در بحث نهج البلاغه و پرسش مهر همواره دانش آموزان کوهبنانی طی سالیان گذشته در سطح مسابقات کشوری خوب درخشیدند و باعث افتخار استان و شهرستان شده اند.

اوافزود: با توجه به شرایط کرونایی موفق نشدیم که همانند سال‌های گذشته مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر را به صورت حضوری برگزار کنیم.

حسینی تاکید کرد:در حوزه پرورشی رتبه دوم و در بحث پشتیبانی رتبه سوم استانی را داریم در حالی که در چند سال گذشته هر شش ماه یک مدرسه امن در شهرستان ساخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان بیان داشت: بزودی شاهد آغاز عملیات ساخت دو مدرسه در بخش طغرالجرد هستیم و ۳۶ کلاس از مدرسه امام حسن (ع) سابق بعنوان واحد تجاری به بازار روز بخش طغرالجرد اضافه خواهد شد تا درآمد زایی برای شهرستان باشد.

عسکری گفت: از یک سال و نیم گذشته به جهت گسترش کرونا برنامه‌های پرورشی عموما به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار شده که در مقایسه با سال‌های گذشته نسبت به حجم ابلاغی بیشتر اقدام شده است.

اوافزود: در سال تحصیلی امسال بیش از ۷۸۰ نفر در مسابقات قران و عترت در مرحله شهرستان شرکت داشتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و‌پرورش کوهبنان بیان داشت: در مسابقات جز سی قران کریم حدود ۲۷۵، در بحث مسابقات فرهنگی و هنری بیش از ۵۲۰ نفر و در بحث پرسش مهر ۲۶۶ از همکاران و دانش آموزان شرکت کردند که در این رشته خانم قربانی یکی از همکاران فرهنگی حائز رتبه برتر کشوری شد.

او تاکید کرد: حدود ۶۵ نفر از دانش آموزان از رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری و ۷۸ از مسابقات قران و عترت به مسابقات استان کرمان راه پیدا کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی کوهبنان گفت: در مسابقات دانایی و توانایی ۲۰ نفر حائز برتر استانی شدند در حالی که در امسال بیش از ۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان کوهبنان در مسابقات شرکت داشتند که تا کنون سه مقام کشوری داشتیم.

عسکری تصریح کرد: در جشنواره فضای مجازی از بیانات مقام معظم رهبری رتبه کشوری داشتیم در حالی که سه کانون در استان رتبه داشتند که کانون نرجس کوهبنان جز برترین‌ها بود.

اوافزود: بالغ بر ۱۷ میلیون تومان برای اهدای جوایز مسابقات حوزه پرورشی مدارس کوهبنان در نظر گرفته شد که امروز به برترین‌های مسابقات اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تجلیل ، دانش آموزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار