تاکید وزیر میراث فرهنگی بر حمایت از حوزه گردشگری بخش خصوصی

وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بخش گردشگری ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مونسان وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در مراسم افتتاح پارک آبی تبریز گفت: کاغذبازی زاید اداری در اعطای مجوز‌های لازم به بخش گردشگری کار را برای سرمایه گذاران سخت کرده و اینکه برای احداث مجموعه‌های گردشگری  تفریحی از ۲۲ نهاد باید مجوز گرفت جای تاسف دارد.

مونسان حمایت از سرمایه گذاران را لازمه توسعه کشور دانست و گفت: سرمایه گذاران در بخش گردشگری مستلزم حمایت همه جانبه از سوی تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها هستند.

 پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز در کنار جاذبه‌های تاریخی فرهنگی و میراثی خود از وجود سرمایه گذاران قدرتمندی برخوردار است که در کنار نهاد‌های دولتی برای توسعه استان می‌کوشند.

مجموعه پارک آبی در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع در سه مرحله شامل رستوران سنتی، پارک‌های آبی آقایان و بانوان و هتل پنج ستاره اجرا می‌شود که امروز ۲ بخش آن شامل رستوران و پارک آبی به بهره برداری رسید.

پارک آبی بخش مردان ۱۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع با ۶۰ نفر اشتغالزایی و بخش بانوان آن در هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۵۵ نفر اشتغالزایی افتتاح شد.

مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح ۳۵۷ میلیارد تومان است.

هتل این مجموعه هم با ۳۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع در مرحله اسکلت بندی دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که تا سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار