رقابت ۱۵۸ نامزد برای کسب ۱۱ کرسی شورای شهر کرمانشاه

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت : تا امروز ۱۵۸ نامزد برای کسب ۱۱ کرسی شورای شهر کرمانشاه با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار شهرستان کرمانشاه نامزد‌های نهایی در بخش‌های مختلف کرمانشاه را ۶۸ نفر اعلام کرد و گفت : تاکنون هیچ‌گونه نامه تایید صلاحیت جدید هم به فرمانداری نرسیده است.

او از آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور در روز جمعه خبر داد و گفت : برای برگزاری انتخابات الکترونیک آموزش نمایندگان فرماندار، کاربران و اعضای شعب اخذ رای به پایان رسیده و در عین حال از کاربران هم آزمون عملی گرفته شده تا در روز انتخابات با مشکلی مواجه نشویم.

جمع آوری آرای مردم شهرستان در ۷۲۱ شعبه

رنجبر، تعداد صندوق‌های الکترونیک اخذ رای را ۲ هزار و ۶۵ عدد اعلام کرد و افزود: یک هزار و ۳۱۴ نفر برای کار با این دستگاه‌ها و دریافت آموزش‌های لازم فراخوانده شده اند.

او با بیان این‌که ۷۲۱ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه آرای مردم را جمع‌آوری خواهد کرد، گفت: ۴۵۸ شعبه مخصوص شهر کرمانشاه است که ۴۴۶ شعبه به صورت ثابت و ۱۲ شعبه نیز به صورت سیار آرای مردم را اخذ می‌کنند.

فرماندار کرمانشاه افزود: تمام فرآیند برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر کرمانشاه به صورت کاملاً الکترونیکی خواهد بود و عوامل برگزاری انتخابات هیچ نقشی در این زمینه ندارند.

او عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان کرمانشاه را حدود ۱۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این عوامل شامل عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و بازرسان هستند که کار برگزاری انتخابات را در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه انجام خواهند داد.

فرماندار کرمانشاه واجدین حق رای در شهرستان کرمانشاه را حدود ۸۵۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: پس از تایید نهایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، امروز اسامی نهایی کاندیدا‌های تأیید صلاحیت‌شده را منتشر کرده ایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار