اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های عمرانی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از اختصاص ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد هواسان، پروژه قطار شهری کرمانشاه، احداث جاده گیلانغرب به سومار و ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : خوشبختانه در این دیدار برای تکمیل سد هواسان با مشارکت‌های بانک‌های سپه، صادرات، کشاورزی و ملی مجموعاً ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که این طرح می‌تواند تکمیل کننده سامانه گرمسیری باشد.

او گفت : هم چنین در جلسه‌ای با هیات مدیره بانک سپه ۱۷۰ میلیارد تومان برای تسریع در اجرای فاز یک پروژه قطار شهری کرمانشاه اختصاص یافت که امیدواریم با این اعتبار مصوب و تکمیل سهم آورده شهرداری بزودی شاهد بهره برداری از فاز یک قطار شهری کرمانشاه باشیم.

او با اشاره به ضرورت ساماندهی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری افزود: از سوی بانک سپه ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی اتوبوسرانی کرمانشاه در نظر گرفته شد که در مجموع ۲۷۰ میلیارد تومان به شهرداری کرمانشاه اختصاص یافته است و شهردار کرمانشاه باید برای جذب سریعتر این اعتبارات پیگیری‌های جدی و لازم را انجام دهد.

استاندار کرمانشاه از اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای احداث جاده گیلانغرب به سومار در سفرش به تهران خبر داد و افزود: در جلسه با دکتر نوبخت برای اخذ مجوز پالایشگاه گیلانغرب نیز پیگیری‌های لازم صورت گرفت و مقرر شد این موضوع خارج از نوبت رسیدگی شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار