وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با نماینده سابق آمریکا در امور سوریه دیدار و درباره آینده روابط دو طرف، منافع مشترک و جنگ غزه گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه جروزالم پست، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با دیپلمات ارشد آمریکا دیدار و درباره غزه، ثبات منطقه‌ای و آینده روابط آمریکا و این رژیم گفتگو کرد.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مایکل راتنی، دیپلمات ارشد آمریکایی و نماینده سابق واشنگتن در امور سوریه، دیدار کرد ودرباره موضوعاتی مانند منافع مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا از جمله ثبات منطقه‌ای و بازگشت صهیونیست‌هایی که در نوار غزه اسیر هستند، صحبت کردند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در توییتی در این باره نوشت: به دیپلمات آمریکایی گفتم اسرائیل به همکاری با آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ادامه خواهد داد. گفتگو درباره  این موضوع بین متحدان و پشت در اتاق‌های بسته صورت خواهد گرفت.

جروزالم پست افزود: این گفتگو شامل انتقادات علنی و آشکار بیشتر گانتس از تمایل دولت بایدن برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ایران است.

بهم ریختگی روابط بین رژیم صهیونیستی و آمریکا به دنبال استقرار کابینه ائتلافی جدید در روز یک‌شنبه بین احزاب متعدد از طیف سیاسی، رخ داد.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست نفتالی بنت، رئیس یامینا و یائیر لاپید، رئیس یش عتید، یک‌شنبه شب رأی اعتماد در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) را کسب کردند و بنت به عنوان سیزدهمین نخست وزیر رژیم صهیونیستی سوگند یاد کرد و جایگزین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی شد.  

نتانیاهو پس از  ۱۲ سال نخست وزیری که  یکی از طولانی‌ترین دوره‌های نخست وزیری در جهان است، از مقام خود برکنار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار