از پیش بینی ۳۶ شعبه اخذ رای در آرادان تا برگزاری آخرین دوره آموزشی نمایندگان فرماندار و سر ناظران انتخابات سمنان

مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهر و روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

برگزاری آخرین دوره آموزشی نمایندگان فرماندار و سر ناظران انتخابات سمنان

 حجت الاسلام عربی رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان استان سمنان در جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار با بیان اینکه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و امام راحل است گفت:صاحبان اصلی برگزاری انتخابات مردم هستند و در فرآیند برگزاری نباید دخالت های اعضای هیئت ناظر و یا نمایندگان فرماندار موجب برهم  زدن نظم شود.

 او تعامل، تقوا و همراهی با قانون در انتخابات را از عوامل اصلی یک انتخابات سالم عنوان کرد و افزود: مجریان و ناظران انتخابات با رعایت اصل بی طرفی سعی در برگزاری یک انتخابات پرشور را داشته باشند.

برگزاری رقابت‌های انتخاباتی بر اساس اخلاق و قوانین کشور

عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان در نشست با نامزد‌های انتخاباتی شورای اسلامی شهر سمنان و مسئولین ستاد تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری بر لزوم برگزاری رقابت‌های انتخاباتی بر اساس اخلاق تاکید کرد و گفت: نامزد‌های انتخابات به معرفی شایستگی‌های خود بپردازند و از تهدید، توهین، تهمت و افترا پرهیز نمایند.

پیش بینی ۳۶ شعبه اخذ رای در آرادان

اوردوخانی فرماندار آرادان گفت: ۳۶ شعبه اخذ رای در شهرستان آرادان در نظر گرفته شده است که نسبتا به دوره‌های قبل یک شعبه به دلیل کاهش حضور تراکم در شعبات اخذ رای به دلیل کرونا افزایش یافته است.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

انتهای پیام /گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.