ضد عفونی همه شعب اخذ رای در بویراحمد

همه شعب اخذ رای در شهرستان بویراحمد پیش از شروع رای گیری ضد عفونی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه ستاد کرونای این شهرستان گفت:
  به منظور رفاه حال مردم و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی تعداد صندوق‌های اخذ رای در این شهرستان نسبت به انتخابات دوره‌های گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت. 
 
احمدی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا انتخابات سالمی را برگزار کنیم افزود: برای پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامت مردم در شعب اخذ رای همه دستور العملهای بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود.
 
او با بیان اینکه در انتخابات امسال اثر انگشت وجود ندارد مگر در مواقع حساس و ضروری گفت: همه عوامل برگزاری در ستاد انتخابات، حوزه‌ها و شعب اخذ رای کارت سلامت دریافت می‌کنند و مردم از جهت سلامت ناظران انتخابات اطمینان خاطر داشته باشند.
 
یزدان‌پناه رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه گفت: از امروز ۱۱۶ مورد بازرسی از شعب اخذ رای برای حفظ و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از شهب اخذ رای بصورت مستمر بازرسی انجام می‌شود.
 
یزدان‌پناه افزود: دو هزار و ۵۰۰ نمونه رپید تست آماده است که فردا از نیرو‌های برگزار کننده انتخابات در شعب اخذ رای نمونه گیری می‌شود.
 
او با بیان اینکه پنج هزار ماسک تهیه و در شعب اخذ رای در اختیار مردم قرار می‌گیرد گفت: صندوق اخذ رای سیار برای بیماران درگیر ویروس کرونا که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند تدارک دیده شده است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.