استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی برای ایجاد نشاط اجتماعی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی برای ایجاد نشاط اجتماعی بین شهروندان را از اهداف برگزاری جشنواره تابستانی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در مراسم افتتاحیه جشنواره تابستانی ۱۴۰۰گفت:جشنواره تابستانی تبریز، فرایندی مردمی با رویکرد آموزشی-تفریحی در خانواده است که مبنای خود را بر مشارکت مردمی، دررعایت پروتکل‌های بهداشتی حاضر، اهمیت دادن به سلامتی خانواده ها، یادگیری اصول و حقوق شهروندی و غنی سازی فرهنگی شهروندان قرار داده است و بدین منظور نقش هم افزایی فعالیت‌های آموزشی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریزرا در یکپارچگی آموزش‌ها و ارتقاءاثربخشی آموزش‌ها از طریق جشنواره ایفا می نماید.

او افزود: برگزاری مراسم ها، جشنواره‌ها و برنامه‌هایی با موضوع ایجاد نشاط و شادکامی در جامعه به همراه حفظ ارزش‌ها و تعالی اخلاقی و معنوی جامعه، می‌تواند به ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی یاری رساند.

او گفت: جشنواره تابستانی سال ۱۴۰۰ تحت عنوان” سلامتی نشاط وزندگی” بارویکرد خانواده در پارک‌ها و مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

مراسم افتتاحیه جشنواره تابستانی ۱۴۰۰ با حضور معاون فرهنگی واجتماعی شهردار تبریز، شهردار منطقه یک، مسئولین و مدیران استانی در پارک شمس تبریزی با برگزاری جشن تکلیف و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح ویژه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر همچنین اقامه نماز با همت مدیریت فرهنگی منطقه یک شهرداری تبریزبرگزار شد.

این مراسم همچنین با حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف، بازی‌های بومی محلی، اجرای ویژه برنامه‌های شاد کودکان و نوجوانان گروه‌های سرود محلات به ویژه کم‌برخوردار، نمایشگاه عملکرد و دستاورد‌های فرهنگی و اجتماعی مناطق با حضور گستردۀ شهروندان برگزار و باعث استقبال ویژه‌ای از شهروندان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار