کمپین جمع آوری تبلیغات محیطی در بجنورد

مهندس شادکام معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از راه اندازی کمپین مشارکت با پاکبانان در نظافت شهر از تبلیغات محیطی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهندس شادکام معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از راه اندازی کمپین مشارکت با پاکبانان در نظافت شهر از تبلیغات محیطی خبرداد و گفت: درنظرداریم از روز شنبه ۲۹ خردادماه نسبت به جمع آوری تراکت‌ها، پوستر‌ها، چتایی‌های نصب شده و نظافت کلی شهر از تبلیغات محیطی کاندیدا‌های محترم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهراقدام کنیم.


بیشتر بخوانید


شادکام  افزود:به منظور ایجاد برنامه ریزی و انسجام بین افراد، محل تجمع پرسنل را راس ساعت ۸ صبح روز شنبه در سه راه امام علی (ع) قراردادیم تا از همان مکان نسبت به بلوک بندی و اعزام همکاران در همراهی با سایر گروه‌های کمکی اقدام کنیم.

معاون خدمات شهری گفت: نظافت شهر از سه راهی امام علی تا ایستگاه ۵ آتش نشانی (بعد از دانشگاه پیام نور) بعنوان مسیراصلی برای مشارکت کنندگان در این کمپین تعیین شده است.

گفتنی است در این اقدام اداره ورزش و جوانان شهرستان، مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان خراسان شمالی، هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی خراسان شمالی، هیات ورزش‌های همگانی خراسان شمالی، خانه جوانان خراسان شمالی و پیوند مهر بخش اترک ضمن اعلام همکاری با شهرداری درقالب این کمپین همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.