برای نخستین بار؛

سخنان شهید سلیمانی در عملیات کربلای یک + فیلم

ویدئویی از سخنرانی شهید حاج قاسم سلیمانی؛ فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله برای اولین بار منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابر مرد تکرار نشدنی تاریخ ایران که در زمینه تامین امنیت ملی نامشان همیشه جاودانه خواهد بود و در قلوب تک تک ملت ایران اسم ایشان حک شده است، مردی که در زمان حیاتشان به مسئله معنویت و حضور تمام قد و با توجه کامل آدمی در پیشگاه خدا نگاه ویژه‌ای داشتند.

شخصیت برجسته اسلام

به تازگی کلیپی از سخنان سردار دل‌ها که در عملیات کربلای یک در تاریخ ۱۱ مرداد ماه سال ۱۳۶۷، ضبط شده است که برای استفاده عموم منتشر شده است که در آن حاج قاسم به موضوع وجود ما در اختیار معنویت و تاثیرات شگرف آن در تمامی ابعاد زندگی پرداخته اند.

در ادامه فایل سخنرانی سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی بارگذاری شده است:

 
گفتنی است، در دنیای پر تلاطم امروزی که هر لحظه آن پر از رخداد‌های گوناگون است و انسان‌ها درگیر انواع و اقسام حوادث و مشکلات متعدد و شاید کم نظیر در طول تاریخ هستند تسکین روح و توجه به آرامش ذهنی، جسمی و روانی بسیار اهمیت دارد. در دین مبین اسلام بار‌ها بر خودسازی، دوری از گناه و در اولویت قرار دادن توجه به جنبه‌های مختلف وجودی انسان از جمله اجرای فعالانه معنویات تاکید شده است. بسیاری از شخصیت‌های برجسته دنیای اسلام از جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنرانی هایشان به این نکته اشاره داشته اند.

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.