ضرب‌الاجل بنت به نتانیاهو برای ترک اقامتگاه نخست‌وزیری

نخست‌وزیر جدید رژیم صهیونیستی با تعیین مهلت دو هفته‌ای، خواستار ترک اقامتگاه ویژه نخست‌وزیر از سوی بنیامین نتانیاهو شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت برای ترک اقامتگاه نخست وزیری رژیم صهیونیستی برای بنیامین نتانیاهو ضرب الاجل دو هفته‌ای تعیین کرد.

نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی به نتانیاهو پیام داده که باید ظرف دو هفته محل اقامت نخست وزیری را در بالفور ترک کند. همزمان قرار است یک اصلاحیه در قانون اساسی این رژیم هفته آینده تقدیم کنست شود که بر اساس آن فردی که دوره نخست وزیریش به پایان رسیده، در اسرع وقت و ظرف حداکثر ۱۴ روز از تاریخ انتصاب کابینه جدید باید اقامتگاه نخست وزیری را ترک کند.

نتانیاهو که پس از حذف از قدرت خیال ترک دفتر نخست وزیری را ندارد، مانع حضور بنت در اقامتگاه ویژه نخست وزیری شده است. گفته می‌شود نتانیاهو قصد دارد تا چند هفته دیگر بالفور را ترک کند و قرار نیست این اتفاق پیش از آماده شدن امنیتی آپارتمانش در قدس صورت گیرد. همچنین مشاور قانونی دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی هنوز تصمیمی در خصوص زمان ترک دفتر نخست وزیری از سوی نتانیاهو اتخاذ نکرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «تایمز اسرائیل» نیز در گزارشی اعلام کرد گروهی از احزاب رژیم صهیونیستی با نوشتن نامه به مسئولان قضایی این رژیم خواستار تخلیه اقامتگاه نخست وزیری شده و اعلام کرده‌اند این روند نباید بیش از ۲ هفته به طول بینجامد. این گروه دادخواستی را به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی تحویل دادند، تا اگر نتانیاهو این کار را داوطلبانه تا ۲۷ این ماه انجام نداد، نتانیاهو را مجبور به ترک خانه کنند.

«نفتالی بنت» روز یک‌شنبه هفته جاری رأی اعتماد کنست را کسب و سوگند نخست‌وزیری این رژیم را یاد کرد. نتانیاهو نیز بعد از ۱۲ سال از قدرت برکنار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار