دستگیری سارق سیم های برق و محتویات خودرو در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف ۳۴ فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی و محتویات خودرو در کرمان از دستگیری یک سارق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو و سیم برق شبکه هوایی در سطح شهرستان کرمان، ماموران کلانتری ۱۳ کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و کار پلیسی موفق شدند، مشخصاتی از یک سارق را به دست آورند و او را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

او با اشاره به اینکه مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه این سارق کشف شده است، تصریح کرد: متهم در برابر مستندات قانونی پلیس لب به اعتراف گشود و به ۱۹ فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی و ۱۵ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در شهرستان کرمان اعتراف کرد. 

سرهنگ پور امینایی  با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی افزود: همزمان با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های نوینی در اختیار سارقان قرار می گیرد که می‌طلبد شهروندان گرامی نیز با استفاده از تجهیزات به روز و بازدارنده، مانند دوربین مداربسته، دزدگیر، سامانه ردیاب خودرویی و غیره فرصت ارتکاب جرم در جامعه را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار