استاندار بوشهر گفت: شرکت صدرا یکی از ظرفیت‌های خاص و مهم برای تولید و اشتغال در کشور است و استان بوشهر برای کمک به این شرکت آمادگی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم الانبیاء توسعه شرکت صنایع دریایی ایران را برای توسعه و رونق اشتغال دریا محور در این استان ضروری دانست و بیان کرد: شرکت صدرا یکی از ظرفیت‌های خاص و مهم برای تولید و اشتغال در کشور است و استان بوشهر برای کمک به این شرکت آمادگی دارد.

او تقویت اقتصاد دریا محور را از برنامه‌های مهم در استان بوشهر خواند و یکی از راهکار‌ها در این زمینه را توجه به مشکلات شرکت صدرا عنوان کرد.

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب منطقه آزاد تولیدی صنعتی بوشهر ادامه داد: شرکت صدرا باید هوشمندانه از این ظرفیت جدید، برای رونق فعالیت‌های خود استفاده کند.

گراوند افزود: با توجه به توسعه و ظرفیت جدید ایجاد شده در بندر بوشهر، به تازگی کشتی با ظرفیت ۳۱هزار و ۵۰۰ تن در این بندر پهلو گرفت که در تاریخ فعالیت آن بی سابقه بوده‌است.


بیشتر بخوانید


او گفت: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برای رسیدگی به مشکلات مختلف حقوقی و اداری شرکت صنعتی دریایی ایران تشکیل شود.

مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) هم  با اشاره به اینکه استاندار بوشهر همواره با جدیت خاصی مسائل این شرکت را در سال‌های اخیر پیگیری کرده‌است، افزود: تلاش می‌شود تا شرکتی زیبنده قرارگاه خاتم الانبیاء و استان بوشهر بسازیم تا مردم دوباره دوران اوج صدرا را مشاهده کنند.

علی زارعی تاکید کرد: بی شک حمایت‌های هلدینگ نفت و گاز قرارگاه خاتم الانبیا و استانداری بوشهر برای رونق و توسعه شرکت صنایع دریایی ایران موثر است.

او مسائل حقوقی را یکی از مشکلاتی برشمرد که موجب تاخیر در اجرای طرح‌های مختلف شرکت صدرا می‌شود و گفت: انتظار داریم با تعامل و همکاری دستگاه‌های اداری و قضائی استان بوشهر این مشکلات حل و فصل شود.

سردار عبدالرضا عابد مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم الانبیا نیز از همکاری خوب استاندار بوشهر با شرکت صدرا قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.