نوازی: داور مسابقه ۳ امتیاز بازی را تقدیم استقلال کرد

مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره شکست تیمش برابر تیم استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره شکست تیمش برابر تیم استقلال در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: بازی بدی نبود و به تیم استقلال تبریک می‌گویم. همچنین داور کاری کرد که ۳ امتیاز بازی نصیب حریف شد. علاوه بر این، ۲ نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه اول بازی متعادل بود، اما در نیمه دوم روی اشتباه گل خوردیم.  

او افزود: پس از دریافت گل اول تغییراتی داشتیم و تعویض‌هایی انجام دادیم. همچنین موقعیت هم داشتیم و  ۲ توپ به تیر زدیم و چند فرصت هم خراب کردیم، اما از بازیکنان راضی هستیم. دست بازیکنان ما  درد نکند و اتفاقات و قشنگی فوتبال روی اشتباهات  ۲ تیم به وجود آمد.

از داوری بازی راضی نبودیم 

مربی پدیده درباره اعتراض خود به داوری مسابقه بیان کرد: از داوری راضی نبودیم و فکر می‌کنیم یک توپ هم صد در صد به دست دفاع استقلال برخورد کرد، اما داور این صحنه را نادیده گرفت. همچنین داور مسابقه خیلی از خطا‌های ۵۰-۵۰ را هم به سود حریف سوت می‌زد. در ادامه هم وقتی جریان بازی گذشت در ۱۰ دقیقه پایانی برق‌های ورزشگاه قطع شد.

برای فدراسیون فوتبال متاسفم که زمان بازی را تغییر داد 

او افزود: برای فدراسیون فوتبال متأسف هستم هم برنامه زمان بازی را عوض کردند که ما یک تا ۲ ساعت قبل از شروع مسابقه آن را فهمیدیم و هم این اتفاقات افتاد. تغییر زمان بازی در روند استراحت بازیکنان تأثیرگذار بود مگر نمی‌دانستند امروز در این مجموعه بازی و برنامه است؟ نمی‌توانستند آن‌ها را تغییر بدهند. این مسائل به خاطر اهمیت ندادن به تیم‌های پایین  جدولی است. اگر بالای جدول بودیم چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد بلکه برای ما داور خوب می‌گذاشتند و برنامه‌ریزی خوبی  هم می‌کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار