مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان:

موزه جیرفت تامین اعتبار شد

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: ۱۵ میلیارد‌ ریال برای تامین بخشی از مصالح ساخت موزه منطقه‌ای جیرفت اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،فریدون فعالی، مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به تخصیص ۱۵ میلیارد‌ ریال برای تامین بخشی از مصالح ساخت موزه منطقه‌ای جیرفت گفت: انجام مراحل قانونی برگزاری مناقصه تامین مصالح این موزه در دستور کار قرار دارد و به زودی اجرایی می‌شود.

 فعالی به هزینه‌کرد ۷۵ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه ساخت موزه منطقه‌ای جیرفت از محل منابع ملی اشاره کرد و افزود: از این میزان اعتبار ۱۵ میلیارد ریال برای تامین بخشی از مصالح در نظر گرفته شده است که در حال حاضر در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با تاکید بر اینکه ۶۰ میلیارد ریال از اعتبار مذکور مصوبه سال ۱۴۰۰ است، تاکید کرد: به محض تخصیص و واریز مابقی این اعتبار به حساب اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، اقدامات لازم برای انتخاب پیمانکار و ادامه روند پروژه انجام خواهد شد.

او بیان کرد: در حال حاضر نقشه‌های موزه منطقه‌ای جیرفت با اعتباری معادل ۲ میلیارد ریال بازنگری و برای تسریع در روند ساخت این موزه فازبندی شده است.

فعالی اظهارکرد: موزه منطقه‌ای جیرفت که براساس آخرین استاندارد‌های روز دنیا طراحی شده برای اتمام و بهره برداری نیازمند تخصیص مبلغی در حدود ۲۵۰۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار