شیائومی احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۱ سری ردمی K۵۰ را معرفی خواهد کرد

سری ردمی K۵۰ شیائومی همراه با پیشرفت‌هایی از جمله سیستم شارژ بهینه‌تر نسبت به سری ردمی K۴۰ روانه‌ی بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن همراه همان طور که از نامش پیداست همراه همیشگی انسان در تمام جنبه‌های زندگی است و هر لحظه در صنعت گوشی‌های هوشمند شاهد تحولات گسترده‌ای چه در زمینه شکل و قالب آن‌ها و چه در نحوه طراحی و امکانات و ویژگی‌های این وسیله پرکاربرد هستیم. برند‌های مختلفی در عرصه تولید و یا توسعه و ارتقای گوشی‌های هوشمند و‌مدرن در دنیا فعالیت دارند از جمله سامسونگ، اپل و شیائومی که به تازگی علاقه‌مندان فراوانی در بازار پیدا کرده است.

شیائومی

رقابت بین این شرکت‌ها علاوه بر درآمدزایی بسیار هنگفتی که برای صاحبان این کمپانی‌ها دارد، به سود کاربران نیز است چرا که هر کدام از این شرکت‌ها در تلاش اند تا برای پیشی گرفتن از رقبا محصول جدید و متنوع با کلی امکانات متفاوت و پیشرفته نسبت مدل‌های قدیم خود تولید و روانه بازار کرده و در اختیار مردم قرار بدهند.

AndroidAuthority، گزارش می‌دهد که چندی پیش لو وی‌بینگ، مدیر ردمی، در حساب شخصی خود از علاقه‌مندان به محصولات این برند پرسیده است چه امکاناتی باید به محصولات سری ردمی K۵۰ اضافه شود. با انتشار چنین پستی وجود محصولات سری ردمی K۵۰ نه‌ تنها تایید می‌شود، بلکه مشخص می‌کند که برند چینی در حال ساخت محصولاتی از سری ردمی K ۵۰ است. این صحبت‌ها و اطلاعات فاش شده در این زمینه نشان می‌دهد که مدل جدید شیائومی از نظر عملکرد در مقایسه با محصولات پیشین بهینه‌تر است و شامل بهبود عملکرد گوشی‌های هوشمند در زمینه‌ی عکاسی، فیلم‌برداری، شارژ سریع و کیفیت صفحه‌نمایش می‌شود.

بهبود فناوری شارژ سریع می‌تواند برای بسیاری از کاربران خبر خوشایندی باشد؛ زیرا سری ردمی K۴۰ تا حداکثر فناوری شارژ سریع ۳۳ وات را برای باتری با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت ارائه می‌کرد. البته امکان افزایش سرعت شارژ باتری به معنی این نیست که سری ردمی K۵۰ از باتری با ظرفیت بیشتری استفاده کند. در واقع امکان دارد ظرفیت باتری‌ها نسبت به سری ردمی K۴۰ تغییر نکند و تنها سرعت شارژ آن افزایش یابد؛ بنابراین محصولات سری ردمی K۵۰ از فناوری شارژ ۵۰ وات یا حتی ۶۵ وات برخوردار شوند.

شیائومی

شیائومی سیاستی مانند سامسونگ دارد و برای هر بازار، محصولی با نام متفاوت عرضه می‌کند. چنین اقدامی در مورد سری ردمی K۴۰ رخ داد و اکثر مدل‌های آن به بازار چین محدود شدند؛ اما برخی از مدل‌های آن تحت سری پوکو به بازار اروپا و سایر نقاط دنیا راه یافتند. امکان دارد چنین اتفاقی برای سری ردمی K۵۰ نیز رخ بدهد و با تغییر نام در بازار‌های دیگر دنیا عرضه شود. در مورد زمان ارائه این گوشی چیزی از سمت تولید کننده آن اعلام نشده است، اما احتمالا تا پایان سال ۲۰۲۱، سری ردمی k۵۰ عرضه خواهد شد و در دسترس مشتریان قرارمی گیرد.

استفاده از گوشی‌های مدرنی، چون مدل جدید شرکت شیائومی در بهبود عملکرد انسان‌ها در محل کار و همین طور زندگی شخصی شان به طبع تاثیر مستقیمی خواهد داشت تا جایی که بیشتر مردم از گوشی در طول روز بیشتر از چند ساعت استفاده می‌کنند و به نوعی ابزار کارشان است. پس اگر موبایلی که در اختیار آن هاست به روزترین و مجهزترین آپشن‌ها را داشته باشد و از نرم‌افزار‌های گوناگون و متنوع پشتیبانی کند سطح کاری افراد نیز متناسب با آن پیشرفت خواهد کرد و خروجی کار باب میل سازمان مطبوع خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.